ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با اختصاص 3400 میلیارد تومان، استارت خورد

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با اختصاص 3400 میلیارد تومان، استارت خوردمدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 3400 میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است. جمشید تقی زاده در جلسه بررسی مشکلات بازنشستگان بروجرد افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور به 50 میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین تهدیدها برای مسئولان، روزمرگی است که سبب می‌شود فرصت‌های زیادی را از دست بدهند. تقی زاده بیان کرد: امروز باید فکر و ایده نو برای بازنشستگان کرد و باید نگاه ویژه در بخش بازنشستگی شود. این مسئول گفت: امروز باید فکری برای بازنشستگان شود چراکه این افراد نسبت به وضعیت معیشت، بهداشت و درمان با مشکلاتی همراه هستند و نیاز است که توجه ویژه‌ای به آنها شود.

وی ادامه داد: دولت با همه مشکلاتی که دارد مصوبات و لوایح خوبی به مجلس داده است. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 3400 میلیارد تومان برای همسان‌سازی وضعیت بازنشستگان در نظر گرفته‌شده که از این مبلغ، 2200 میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری مدنظر است.

نقی زاده اظهار کرد: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان 25 هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا همان خدماتی که به شاغلین ارائه می‌شود به بازنشستگان نیز ارائه شود و در حال فراهم کردن مقدمات هستیم.

وی گفت: در آینده با سالمندی مواجه هستیم اما نباید این سالمندی با فقر و محرومیت دنبال شود. نقی زاده تصریح کرد: سلامتی بازنشستگان را باید بیشتر دریابیم امیدواریم در آینده خدمات بهتری در بحث سلامت و درمان و بهداشت به آنها ارائه شود.
منبع : ISNA
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.