ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حلقه واژنی محصولی جدید مخصوص خانمها در رابطه های جنسی

حلقه واژنی محصولی جدید مخصوص خانمها در رابطه های جنسیپژوهشگران آمریکایی می‌گویند استفاده از حلقه واژنی برای جلوگیری از انتقال اچ‌آی‌وی در دختران نوجوان آمریکایی موفق بوده و این دختران جوان از استفاده از این حلقه‌ها رضایت داشته‌اند.

در سال‌های اخیر تلاش زیادی شده تا این امکان فراهم شود که زنان به جای این که مجبور باشند به استفاده مردان از کاندوم متکی باشند خود قادر باشند از وسیله پیش‌گیری استفاده کنند.

در این تحقیق از ۹۶ دختر نوجوان ۱۵ تا ۱۷ ساله خواسته شد مدت شش ماه از حلقه واژنی ضد اچ‌آی‌وی استفاده کنند و آن را هر ماه عوض کنند و نتیجه این بود که این حلقه آغشته به دارو احتمال انتقال ویروس اچ‌‌آی‌وی را برای این دختران ۵۶ درصد کاهش داد.حلقه واژنی محصولی جدید مخصوص خانمها در رابطه های جنسی
یک پنجم تمام موارد جدید اچ‌آی‌وی در دنیا برای زنان جوان ۱۵ تا ۲۴ ساله اتفاق می‌افتد و هر روز هزار زن جوان در جنوب صحرای آفریقا به ویروس آلوده می‌شوند.

دکتر آنتونی فوسی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا به بی‌بی‌سی گفت: "اگر بتوانید به زنان این امکان را بدهید که با حفظ حریم خصوصی از خود محافظت کنند، این قدمی بسیار بزرگ برای کمک به آنها است."

"در جوامعی که زنان متاسفانه اما در واقعیت به نوعی شهروند درجه دو هستند، بی‌اندازه در مقابل ابتلا به اچ‌آی‌وی آسیب‌پذیر می‌شوند."

حلقه واژنی ضد اچ‌آی‌وی، حلقه منعطفی شبیه دیافراگم‌های ضدبارداری است که آغشته به نوعی داروی ضد ویروس به نام "داپی‌وایرین" است. این حلقه در دهانه رحم گذاشته می‌شود و دارو را در مدت یک ماه به تدریج آزاد می‌کند.

بر اساس تحقیق تازه:

در ۸۷ درصد دخترانی که از این حلقه استفاده کردند دارو در واژن قابل ردیابی بود
۹۵ درصد استفاده از آن را آسان توصیف کردند
۷۴ درصد گفتند که وجود این حلقه را در زندگی روزمره احساس نمی‌کردند

پیش از آغاز تحقیق، این نگرانی وجود داشت که شرکای جنسی دختران حاضر در این پژوهش به وجود این حلقه اعتراض کنند، اما بعد از تحقیق گزارش شد که این حلقه باعث افزایش لذت شده بوده است.

اگر این حلقه مجوز فروش و توزیع بگیرد اولین روش جلوگیری از بیماری آمیزشی اختصاصی برای زنان است.

مرحله بعدی این تحقیق برای دختران نوجوان آفریقا انجام خواهد شد.
منبع : bbc.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.