ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

با مجموعه حلقه‌های افعی شرکت بولگاری آشنا شوید

با مجموعه حلقه‌های افعی شرکت بولگاری آشنا شویدشرکت بولگاری (Bulgari) مجموعه جدیدی از حلقه‌ها موسوم به Serpenti Viper به معنی «مار افعی» را به بازار عرضه کرده است. افعی با وجود ترسناکی، حیوانی افسانه‌ای است که در میان رومیان قدیم مظهر جاودانگی، قدرت و اغواگری بوده است.با مجموعه حلقه‌های افعی شرکت بولگاری آشنا شوید
راز مار در این جواهرات چیست؟

بولگاری اولین بار در دهه ۱۹۴۰ جواهر مارگونه را ساخت که ساعتی به شکل مار بود که به دور مچ دست می‌پیچید. این جواهرساز بعد از آن همه ساله در میان مجموعه تولیدات خود معمولا یک طرح مارگونه نیز عرضه می کند که با جواهرات گرانقیمت ساخته شده است.

این جواهرساز مبتکر در سال ۲۰۱۷ طرح جدید حلقه‌های خود را با استفاده از طرح افعی به بازار عرضه کرده که بسیار گرانقیمت و ابتکاری می‌باشد.

طراحی چشم‌گیر و پیچیده

این حلقه‌ها شاهکاری از طراحی و خلاقیت این جواهرساز رومی است. سازگاری مواد بکار رفته و فن‌اوری پیشتاز در ساخت این حلقه‌ها شایان توجه است.

حلقه‌های جدید افعی با حالتی هندسی به دور انگشت می‌پیچد. این حلقه اقتباسی از پوست نرم افعی است که در جابجای آن با مروارید سیاه و یا دانه‌ها برلیان کار شده و در عین ظرافت و پیچیدگی به خوبی با نیازهای روزمره همراهی دارد.

مجموعه حلقه‌های افعی احساسی دوگانه را القا می‌کند و رنگ جواهرات و مواد بکار رفته بخوبی باهم مطابقت دارند. درخشندگی خیره کننده ترکیب الماس و دیگر سنگ‌های قیمتی طرحی جسورانه، زیبا، شاد، تک را ارائه می دهند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.