ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کشف تاج طلای 18 قیراطی از چمدان یک مسافر ایرانی

کشف تاج طلای 18 قیراطی از چمدان یک مسافر ایرانیمأموران گمرک آلمان در فرودگاه شهر دوسلدورف در کوله‌پشتی مسافری از ایران یک تاج طلا کشف کرده‌اند. او متهم به فرار مالیاتی شده است. به گفته این مسافر، او می‌خواسته تاج را به عنوان "هدیه ازدواج" به مردی در بلژیک بدهد.

هنگامی که مأموران گمرک در فرودگاه شهر دوسلدورف آلمان بار یک مسافر ایرانی را بازرسی می‌کردند، در کنار چندین بسته سیگار، یک تاج طلای ۱۲۶ گرمی را هم کشف کردند.کشف تاج طلای 18 قیراطی از چمدان یک مسافر ایرانی
یکی از سخنگویان اداره مرکزی گمرک آلمان روز سه‌شنبه (۱۸ آوریل/ ۲۹ فروردین) در همین رابطه گفت: «ما همیشه با جواهرات سر و کار داشته‌ایم، اما هرگز با تاج برخورد نکرده بودیم».

این مسافر زمانی که می‌خواسته به شکلی نامحسوس از سد مأموران گمرک بگذرد، توسط آنان متوقف شده و مورد بازرسی قرار گرفته است.

مسافر ۴۳ ساله از تهران مدعی شده که تاج گران‌بها از افغانستان وارد ایران شده و او نیز می‌خواسته آن را به بلژیک منتقل کند تا در آنجا آن را به عنوان هدیه ازدواج به مردی بدهد. مأموران گمرک ارزش این تاج طلای ۱۸ عیار را ۳۵۰۰ یورو تخمین زده‌اند.

مأموران گمرک پرونده‌ای را به خاطر تلاش برای فرار مالیاتی علیه مسافر ایرانی به جریان انداخته‌اند. اما از آنجا که او توانسته بلافاصله حدود ۸۵۰ یورو عوارض گمرکی را پرداخت کند و ضمانت‌های لازم را هم برای جریمه‌های بعدی بدهد، اجازه یافته تاج را با خود ببرد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.