ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مراقب این نوع کلاهبرداری باشید / فروش ممبرهای قلابی در اینستاگرام

مراقب این نوع کلاهبرداری باشید / فروش ممبرهای قلابی در اینستاگرامرئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: اخیرا نوعی از کسب‌و کار اینترنتی در فضای مجازی رونق گرفته که در آن افراد با ساختن صفحه‌های (پیج) متفاوت در شبکه‌های اجتماعی و بارگذاری مطالب اقدام به جمع آوری اعضا (ممبر) کرده و در نهایت پس از بالا بردن اعضای این صفحه‌ها، اقدام به فروش آن‌ها می‌کنند.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حاجعلی صالحی گفت : با ورود پرونده‌ای با موضوع فروش صفحه تبلیغاتی در شبکه اجتماعی با اعضای فیک پرونده در دستور کارشناسان پلیس فتا فرمانده انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود ادعا داشت که جهت خرید اعضا به شخصی مراجعه کردم و در ازای دریافت صفحه تبلیغاتی با (k۱ ممبر) مبلغ ۱۰ میلیون ریال به حساب ایشان واریز کردم در پس از مدتی متوجه شدم که تمام اعضای این صفحه فیک می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از اخذ اظهارات شاکی توسط ماموران پلیس فتا، کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات فنی به محل اختفای متهم پی برده و در یک عملیات پلیسی پس از کسب دستور مقام محترم قضایی متهم را دستگیر کرده و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ صالحی ادامه داد: پس از دستگیری متهم توسط ماموران پلیس فتا وی در اظهارات خود اینگونه توضیح داد، به دلیل نیاز مالی تصمیم به ایجاد صفحه‌های تبلیغاتی گرفتم و با انجام کدنویسی توانستم اعضای صفحه خود در شبکه اجتماعی را به صورت فیک بالا ببرم که در نهایت با بالا بردن اعضا توانستم افراد مختلفی را تحت تاثیر قرار داده تا از بنده این صفحه‌ها را خریداری نمایند، ولی متاسفانه در اولین معامله‌ای که انجام دادم توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شدم.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران بیان کرد: با این که متهم به هیچ عنوان تصور دستگیر شدن توسط ماموران را در ذهن نداشت، ولی خوشبختانه با پیگیری کارشناسان پلیس فتا متهم دستگیر شده و جهت سیر ادامه مراحل قانونی، پرونده به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ صالحی همچنین به مردم هشدار داد: شهروندان عزیز حتما توجه داشته باشند که جهت خرید صفحه‌های تبلیغاتی حتما اقدامات لازم در خصوص اصالت صفحه را انجام داده و در نهایت پس اطمینان از صحت مورد مذکور اقدام به انجام معامله کنند.

سرهنگ حاجعلی صالحی در پایان سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir را منشاء انتشار اخبار حوادث و هشدارهای آموزشی پلیس فتا اعلام و آمادگی کارشناسان متخصص و فنی به عنوان پشتیبان سایت را جهت دریافت گزارشات مردمی و اخذ نقطه نظرات شهروندان و کاربران اعلام کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.