ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

در پی انتشار تصاویر برهنه در اینترنت، زن آمریکایی 6 میلیون دلار غرامت دریافت می کند

در پی انتشار تصاویر برهنه در اینترنت، زن آمریکایی 6 میلیون دلار غرامت دریافت می کنددادگاهی در کالیفرنیا یک زن قربانی تجاوز را مستحق دریافت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار /435,200,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دانسته است. این زن که نامش فاش نشده ادعا کرده بود که دوست پسر سابقش در پی کینه‌توزی تصاویر برهنه او را در اینترنت منتشر کرده بوده است.

قاضی دادگاه دوست دختر سابق دیوید ک. الم دوم را به علت "انتشار بدون مجوز تصاویر برهنه‌اش در اینترنت، لطمات احساسی و هیجانی متحمل شده از بابت انتشار این تصاویر و همچنین سایه به سایه تعقیب شدن" مستحق دریافت این غرامت میلیونی دانسته است.

دیوید ک. الم دوم در حالی در این دادگاه کالیفرنیا مجرم شناخته شد که در سال ۲۰۱۴ قاضی دادگاه فدرال او را محکوم نکرده بود.

شرکت حقوقی ک اند ل مسئولیت دفاع از شاکی این پرونده که نامش علنی نشده را بر عهده داشت و آن طور که گفته آن را به عنوان بخشی از پروژه خود برای دفاع از حقوق شهروندی در عرصه دیجیتال قبول کرده بوده است.

این دفتر حقوقی برنامه‌ای برای کمک به قربانیان تجاوز انتقامی دارد و برای آنها تخفیف ویژه در دستمزد وکلایش منظور می‌کند.

"تجاوز انتقامی" نوعی آزار و اخاذی از طریق انتشار یا تهدید به انتشار تصاویر خصوصی عمدتا برهنه یا جنسی واقعی یا گاهی ساختگی افراد است. افزایش انتشار تصاویر شخصی در فضای اینترنت و استفاده همگانی از گوشی‌های تلفن هوشمند مجهز به دوربین باعث افزایش چنین جرائمی شده است.

در مدارک این دادگاه آمده که دیوید الم و زنی که با نام مستعار جین دوئه در پرونده نامبرده شده از طریق یک وبسایت دوست یابی در سال ۲۰۱۲ با هم آشنا شدند.

خانم دوئه در دوران ارتباط با آقای الم عکس و ویدئوهای برهنه‌ای از خود برای او ارسال می‌کند. در آن زمان این دو نفر هر دو در آمریکا اما در دو شهر که با هم فاصله بسیار داشتند زندگی می‌کردند.

کمی بعد از بر هم خوردن رابطه میان این دو نفر، آقای الم با تهدید به "نابود کردن زنگی" خانم دوئه، تصاویر برهنه او را در شبکه‌های اجتماعی و چند سایت منتشر می‌کند.

آقای الم همچنین متهم است که با جا زدن خود به عنوان خانم دوئه در اینترنت از دیگران می‌خواسته که برایش عکس‌های برهنه بفرستند و همچنین شماره تلفن همراه و آدرس محل سکونت خانم دوئه را برای هر کسی که بعد از دیدن تصاویر قصد برقراری رابطه داشته، ارسال می‌کرده است.

در مدارک دادگاه آمده که در پی این اقدامات آقای الم، خانم دوئه دچار ترس دائمی و خطر سلامت جانی همراه شده و زندگی او با اضطراب و دلهره توام شده است.

برای پاک کردن این تصاویر از روی اینترنت، خانم دوئه ناچار شده ابتدا حق کپی رایت همه این تصاویر را به نام خودش ثبت کند و بعد یکی یکی از سایت‌هایی که آنها را منتشر کرده بودند بخواهد آنها را حذف کنند.

بنابر این مدارک، قاضی دادگاه دیوید ک. الم دوم را به علت "انتقام‌جویی سازمان یافته و مداوم" مقصر شناخته و او را ملزم به پرداخت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار کرده است.
منبع : BBC - nypost.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.