ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کلاهبرداری بزرگ هکر روس، از سازمان CIA (آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا)

کلاهبرداری بزرگ هکر روس، از سازمان CIA (آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا)یک هکر روس از آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ۱۰۰ هزار دلار /6,137,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای اطلاعات جعلی دریافت کرده است. گفته می‌شود که این فرد با دستگاه‌های امنیتی روسیه همکاری می‌کند.

روز جمعه (۹ ژانویه / ۲۰ بهمن) روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد که یک هکر روس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را متقاعد کرده که به نرم‌‌‌افزارهای به‌سرقت رفته آژانس امنیت ملی آمریکا (ان اس ای) دست یافته است.

به گزارش نیویورک تایمز کلاهبردار روس افزون بر این گفته است که اطلاعات گوناگونی در باره فعالیت‌های رئیس جمهوری ایالات متحده، از جمله «ویدئویی حاوی فیلم ارتباطات دونالد ترامپ با چند روسپی» عرضه خواهد کرد.

هکر روس مدعی شده است که "اطلاعات سری و تاکنون منتشر نشده" او، بر روند پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نیز تاثیر خواهد گذاشت.

مبادله در برلین

این مرد که گفته می‌شود با دستگاه‌های اطلاعاتی روسیه در ارتباط است تقاضای یک میلیون دلار /61,375,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) کرده بود.سازمان سیا اما برای خرید بخشی از "اطلاعات سری" او تمایل نشان داده و با او در یک هتل پنج ستاره در برلین قرار ملاقات گذاشته است.

آژانس اطلاعات مرکزی ایالات متحده پس از تحویل ۱۰۰ هزار دلار /6,137,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) پول نقد در یک چمدان، بسته "اطلاعات سری" کلاهبردار روس را دریافت می‌کند و بعدا متوجه می‌شود که فریب خورده است. بخشی از این "اطلاعات سری" جعلی بوده‌اند و بخشی نیز پیش‌تر در رسانه‌ها منتشر شده‌اند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، آژانس امنیت ملی آمریکا برای ارتباط با هکر روس از حساب رسمی توئیتری خود و پیام‌های رمزگذاری‌شده استفاده کرده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.