ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آمریکا، هکر 23 ساله انگلیسی را دستگیر کرد

آمریکا، هکر 23 ساله انگلیسی را دستگیر کردپلیس فدرال آمریکا مارکوز هاچینز، شهروند 23 ساله بریتانیایی را روز چهارشنبه 2 اوت 2017، در شهر لاس‌ وگاس آمریکا بازداشت کرد. هاچینز- که ابتدای سال جاری در جلوگیری از حمله سایبری موسوم به گروگان‌افزار مورد تقدیر قرار گرفته بود- هنگام شرکت در کنفرانس امنیت سایبری «بلکه هت» در آمریکا دستگیر شد.آمریکا، هکر 23 ساله انگلیسی را دستگیر کرد
بر اساس سند ارائه شده به دادگاه و بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، هاچینز متهم است که بدافزاری به نام «کرونوس» را ساخته و توزیع کرده است. این بدافزار به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند اطلاعات بانکی و داده‌های مالی را بدزدد.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است: «در پی بررسی دوساله هیات منصفه فدرال آمریکا 6 مورد اتهام علیه مارکوز هاچینز که نام مستعار «Malwaretech» را هم دارد در ساخت و توزیع بدافزار کرونوس مورد تایید قرار گرفت» .

پژوهشگر بریتانیایی به یک مورد توطئه برای سوء‌استفاده کامپیوتری، 6 مورد توزیع و تبلیغ وسایل ردگیری الکترونیکی، 6 مورد تلاش برای ردگیری مخابرات الکترونیکی و 6 مورد اقدام برای دستیابی غیرقانونی به کامپیوتر متهم است.

این اتهام‌ها مربوط به ژوییه 2014 تا ژوییه 2015 می‌شود.

به گزارش سایت آمریکایی «npr»، هاچینز به عنوان هکری شناخته می‌شود که در زمینه جلوگیری از حمله‌های سایبری و نه ارتکاب این جرائم کار کرده است.

هاچینز در ماه مه گذشته زمانی که «دگمه مرگ» یک بدافزار را پیدا کرد که 150 کشور را تهدید می‌کرد به شهرت رسید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.