ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

منفورترین هکر دنیا در 37 سالگی درگذشت!

منفورترین هکر دنیا در 37 سالگی درگذشت!آدریان لامو، هکری که با انتقال اطلاعات باعث بازداشت چلسی منینگ، افشاگر اسرار دولت آمریکا شد، در ۳۷ سالگی درگذشته است. چلسی منینگ در طول مکالمات اینترنتی خود به آدریان لامو اطمینان کرد و به او گفت که اطلاعات سری نظامی را به ویکی‌لیکس فرستاده است. آدریان لامو این موضوع را به مقامات خبر داد و باعث بازداشت منینگ شد.

دلیل مرگ آدریان لامو هنوز اعلام نشده است. در میان اطلاعات محرمانه‌ای که چلسی منینگ به سایت افشاگر ویکی لیکس تحویل داد، قطعه فیلمی حاوی تصاویر کشته شدن ۷ نفر از جمله خبرنگار خبرگزاری رویترز در طی حمله یکی از هلی کوپترهای آپاچی ارتش آمریکا در عراق بود. ماریو، پدر آدریان لامو خبر فوت پسرش را در فیسبوک اعلام کرد.

آدریان لامو در هک مایکروسافت و نیویورک تایمز در زمان فعالیتش به عنوان هکر دست داشت.منفورترین هکر دنیا در 37 سالگی درگذشت!
او در سال ۲۰۱۱ در مصاحبه با گاردین دلیل لو دادن چلسی منینگ را این گونه توضیح داد "تصمیمی برای لو دادن او نداشتم اما مجبور شدم."

گاردین نوشته بود آدریان لامو به خاطر لو دادن چلسی منینگ "منفورترین" هکر دنیا است.

آدریان لامو در این مصاحبه گفته بود اگر به منینگ حکم حبس طولانی مدت داده شود، او برای همیشه از کارش "متاسف خواهد بود."

چلسی منینگ ماه مه ۲۰۱۷ از زندان آزاد شد.

منینگ که سال ۲۰۱۰ دستگیر شد در سال ۲۰۱۳ به جرم افشای مکاتبات دیپلماتیک و گزارش‌های نظامی ارتش به ۳۵ سال حبس محکوم شد. براساس حکم صادر شده او باید سال ۲۰۴۵ آزاد می‌شد اما باراک اوباما ۲۹ سال از زندان چلسی منینگ را بخشید.

خانم منینگ قصد دارد از ایالت مریلند به مجلس سنای ایالات متحده راه پیدا کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.