ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اولین پیام اینترنتی دنیا، از اینجا ارسال شد!

اولین پیام اینترنتی دنیا، از اینجا ارسال شد!فیس بوک وزارت خارجه آمریکا با انتشار عکس اتاقی در دانشگاه کالیفرنیا که اولین پیام اینترنتی در تاریخ ۲۹ اکتبر ۱۹۶۹، از آن فرستاده شده، می نویسد: «اینترنت توسط مردی به نام باب تیلر، که برای «Advanced Research Projects Agency» وزارت دفاع آمریکا در شهر واشنگتن دی سی کار می کرد شروع شد. او سه کامپیوتر در دفتر کارش داشت که هر یک به یکی از پروژه های متعدد ARPA در ماساچوست، لس آنجلس و منلوپارک وصل بود.»

تیلر از اینکه نمی توانست از طریق یک کامپیوتر با هر سه پروژه ارتباط داشته باشد و از اینکه سه پروژه امکان ارتباط مستقیم با هم و درمیان گذاشتن اطلاعات با یکدیگر را نداشتند، خسته شده بود.اولین پیام اینترنتی دنیا، از اینجا ارسال شد!
به نوشته این سایت، «راه حل تیلر برای این مسئله، که بعدها اولین شبکه کامپیوترها شد، ARPANET نام داشت و اولین ماموریت خود را همان شب در سال ۱۹۶۹ (۱۳۴۸ ه.ش.) به نتیجه رساند، زمانی که چارلی کلاین از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس پیام "lo" را به بیل دووال در منلوپارک فرستاد. این پیام قرار بود واژه "login" باشد، اما دستگاه بعد از دو حرف از کار افتاد و نتوانست کلمه را به طور کامل ارسال کند. البته کمتر از یک ساعت بعد آنها توانستند پیام را به طور کامل ارسال کنند.»
333
تصویری از متن نخستین پیام اینترنتی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.