ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونق چشمگیر خرید و فروش آپارتمان در تهران

رونق چشمگیر خرید و فروش آپارتمان در تهرانفروش آپارتمان در تهران در مرداد ماه امسال به بالاترین میزان در ۳۹ ماه گذشته رسیده است.

آمارهای دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ایران نشان می دهد مرداد ماه امسال ۱۶ هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی در کلانشهر تهران فروخته شده که از ابتدای خرداد ۹۳ تاکنون سابقه نداشته است.

گزارش بانک مرکزی ایران هم تایید می کند تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی در شهر تهران در مردادماه امسال حتی بیشتر از آنچه بوده که وزارت مسکن و شهرسازی اعلام کرده است. بانک مرکزی می گوید در این ماه ۱۸ هزار واحد مسکونی در تهران معامله شده است.

روزنامه دنیای اقتصاد چاپ تهران نوشته است بازار معاملات مسکن در میانه تابستان امسال به « مرز رونق» رسیده است. کاهش نرخ سود سپرده های بانکی از جمله دلایل رونق بازار مسکن در پایتخت ایران عنوان شده است.

بازار مسکن در ایران در چند سال گذشته عمدتا در رکود بود. رکود در بخش مسکن به بیکاری و رکود در بخش ها و صنایع مرتبط با مسکن دامن زده است.

با وجود رکود در بخش مسکن گروه های زیادی از مردم از جمله کارگران و کارمندان بر این باورند که قیمت مسکن به ویژه در شهرهای بزرگ فراتر از قدرت خرید آنهاست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.