ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیهفهرست 10 هتل برتر شهر استانبول ترکیه که به گزارش وب سایت Trip در میان ایرانی ها نیز محبوب هستند را در این مطلب معرفی می کنیم، لطفاٌ با ما همراه باشید :
Sorriso
1- هتل سوریسو Sorriso

هتل Sorriso یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است. هتل ۴ ستاره سوریسو استانبول منطقه فتیح ( لاله لی) (Sorriso Hotel Fatih Laleli ) ، تنها با ۱۶ دقیقه پیاده روی به اماکن تاریخی استانبول خواهید رسید . هتل سوریسو در نزدیگی مسجد سلطان احمد ، کاخ توپکاپی ، کلیسای آب انبار ، مسجد ایا صوفیه و به طور کل در بخش قدیمی ( تاریخی ) استانبول واقع شده است . هتل دارای امکاناتی همچون مرکز اسپا ( SPA ) ، استخر در فضای باز ، اینترنت WIFI رایگان ، تهویه مطبوع به همراه تلویزیون LCD میباشد .
اتاق های هتل سوریسو به زیبایی طراحی شده اند و دارای صندلی و چای ساز و قهوه ساز میباشند . اتاق ها دارای حمام به همراه لوازم آرایشی رایگان و سشوار می باشند . صبحانه در هتل به صورت بوفه سرو می گردد و دیگر وعده های غذایی در رستوران شامل سوپ ، انواع دسر ، ماهی تازه ، انواع نوشیدنی و غذاهای بین المللی و محلی می باشند .
هتل دارای مرکز اسپا ( SPA ) مجهز شامل آب داغ ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ و … می باشد . فاصله هتل تا مترو آکسارای ۱۰۰ متر ، تا ایستگاه متروی لاله لی ۴۰۰ متر میباشد . مسافرین گرامی به راحتی می توانند با استفاده از مترو به تمامی مکان های دیدنی استانبول دسترسی داشته باشند .
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۵ کیلومتر می باشد . اگر به آثار تاریخی و موزه ها علاقه دارید حتما این هتل را انتخاب کنید .

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل سوریسو 7.9 (خوب) بوده و قیمت آن از شبی 72/000 تومان شروع می شود.بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
2- هتل آوانتگراد تکسیم Avantgarde

هتل آوانتگارد تقسیم (Avantgarde Taksim) در منطقه Talimhane در مرکز استانبول و در چند قدمی میدان معروف تقسیم قرار دارد. دکوراسیون زیبا و باشکوه، دسترسی آسانی به نقاط تجاری و جاذبه های گردشگری استانبول و نزدیکی به ایستگاه مترو از جمله ویژگی های جالب توجه این هتل است. این هتل چهار ستاره 124 اتاق دارد که به تفکیک عبارتند از 10 اتاق Economy، 98 اتاق دولوکس، 10 اتاق خانوادگی و 6 اتاق Grand Deluxe. تمام اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ال‌سی‌دی، مینی بار، چای ساز و قهوه جوش، وای فای رایگان و گاوصندوق است. سایت «آوانتگارد تقسیم» به آدرس avantgardecollection.com می گوید: این هتل همه انتظارات شما از یک هتل مدرن در استانبول را برآورده می سازد. امکانات هتل به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد. اسپای هتل در فضایی به مساحت 300 متر مربع بنا شده و از سرویس هایی همچون استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، مرکز سلامت و تناسب اندام، آرایشگاه مو، چهار اتاق درمان و خدمات ماساژ برخوردار است.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل آوانتگراد تکسیم 8.4 (خیلی خوب) بوده و قیمت آن از شبی 92/000 تومان شروع می شود.
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
3-هتل آیکون Icon Hotel

این هتل چهار ستاره در منطقه دولاپدره قرار دارد ، هتل آیکون نزدیک به خیابان معروف استقلال می باشد که برای قدم زدن ، خرید کردن و به کافه و رستوران های مختلف رفتن مناسب است. این هتل مجهز به امکانات ماساژ رایگان ، حمام و سونا ، باشگاه ورزشی می باشد که استفاده از تمامی این امکانات رایگان است. اتاق های آن که به شکلی مدرن دکور شده اند دارای تلویزیون فلت و ماهواره ، تهویه کننده هوا و مینی بار می باشند. نمای زیبایی از شهر از اتاق های این هتل دیده می شود. خدمات این هتل به صورت 24 ساعته می باشد و میهمان ها می توانند از خدمات لباسشویی و اتوکشی این هتل استفاده کنند.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل آیکون 8.2 (خیلی خوب) بوده و قیمت آن از شبی 60/000 تومان شروع می شود.
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
4- لارس پارک Lares Park

هتل لارس پارک استانبول با موقعیت استثنایی اش که در قلب استانبول واقع شده است، و با فاصله حدد ۱۰۰ متری اش از میدان تقسیم، جزو هتل های ۴ ستاره ای می باشد که مسافران استانبول می توانند در آن آرامش و آسایش را در کنار دسترسی محلی مناسب، تجربه کنند.

هتل لارس پارک در منطقه تکسیم قرار گرفته و تنها 250 متر با مغازه های میدان تکسیم و 3 کیلومتر با مرکز خرید جواهر فاصله دارد. با توجه به نزدیکی به میدان تکسیم، استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی، جهت رفت و آمد به مراکز تفریحی و گردشگری به سهولت امکان پذیر است.

طراحی و دکور خاص اتاق ها و سوئیت های هتل لارس پارک، فضای دلباز و حس آرامش را برای مهمانان هتل فراهم کرده اند و دارای امکاناتی از قبیل: تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر و ... می باشند. وسایل مدرن و خدمات بی نظیر هتل لارس پارک، این احساس را به شما می دهد که در خانه خود هستید. تجهیزات ورزشی و اسپای این هتل، یک مسافرت کاری یا تفریحی آرامش بخش را تضمین می کنند. Spa شامل سونا،حمام ترکی و سرویس ماساژ است. استخر رو بسته نیز در هتل موجود می باشد.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل لارس پارک 7.4 (خوب) بوده و قیمت آن از شبی 92/000 تومان شروع می شود
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
5- تایتانیک سیتی Titanic City Taksim

هتل تایتانیک سیتی در نزدیکی محله پر جنب و جوش تقسیم - بهترین نقطه برای گشت و گذار در استانبول – و در کنار خیابان استقلال - که تقریباً در تمام ساعات شبانه روز مملو از جمعیت است – قرار دارد. این هتل که در مجاورت مراکز تجاری واقع شده، دارای تجهیزاتی همچون مرکز تجاری (business center)، اتاق‌های ویژه محل برگزاری نشست و همایش، دستگاه پرینتر، اسکنر، فکس، فتوکپی و... است. در این هتل چند رستوران و بار فعالیت می‌کند که از صبح هنگام تا پاسی از شب گذشته، سرویس‌های مختلفی را به مهمانان عرضه می‌دارد. رستوران آلستا (Alesta) مکانی عالی برای صرف یک صبحانه کامل به سبک بوفه است. زمان سرویس‌دهی این رستوران، از ساعت 7 و نیم تا 10 و نیم صبح می‌باشد. رستوران و بار کامپس (Compass Restaurant & Bar) بر پشت بام هتل و در فضایی آزاد واقع شده و در آنجا می‌توانید هم شام میل نمایید و هم از تماشای مناظر زیبای استانبول لذت ببرید. آبگرم هتل با طیف گسترده‌ای از خدمات، می‌تواند خستگی یک روز گشت و گذار در استانبول را از تن شما به در آورد. اسپای هتل دارای مرکز تناسب اندام (Fitness Centre)، خدمات مراقبت از پوست و خدمات ماساژ بوده و با استخر سرپوشیده، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی تجهیز شده است. «تایتانیک سیتی» از مسجد کبود و سرای توپکاپی - که هر دو جزو جاذبه‌های گردشگری ترکیه محسوب می‌شوند - 5.5 کیلومتر، از مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استانبول (CNR Expo) 20 کیلومتر، از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک 20 کیلومتر و از فرودگاه بین‌المللی سبیها گوکچن نیز 45 کیلومتر فاصله دارد.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل تایتانیک سیتی 8.4 (خیلی خوب) بوده و قیمت آن از شبی 115/000 تومان شروع می شود
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
6- گلدن ایج Golden Age 1

این هتل 4 ستاره که در مجاورت میدان تقسیم قرار گرفته، دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز است که با تخت های آفتابگیری احاطه شده است. از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید. اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند. رستوران لوکوگ معمولا صبحانه را بصورت سلف سرویس و منوی ناهار و شام را بصورت سفارشی سرو می کند. کافه ی نوستالژی نیز در لابی هتل قرار گرفته و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را سرو می کند. اما کافه ای که در کنار استخر قرار گرفته معمولا انواع دسر و کوکتل های غربی و خوشمزه را ارائه می دهد. ایستگاه مترو تقسیم که این ناحیه را به سایر مناطق شهر متصل می کند، در فاصله ی 5 دقیقه ای قرار گرفته است. خیابان پرتحرک استقلال نیز 200 متر تا اینجا فاصله دارد که مملو از رستوران ها و مغازه های معروف می باشد. جاذبه های باستانی منطقه ی سلطان احمد نیز حدود 8 کیلومتر با هتل فاصله دارند.


بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل گلدن ایج 8 (خیلی خوب) بوده و قیمت آن از شبی 92/000 تومان شروع می شود
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
7- دورا Dora

هتل دورا با ده دقیقه فاصله از میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی مدرن و مجهز به تهویه کننده هوا و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. تمامی لوازم اتاق ها ضد آلرژی می باشد و این اتاق ها دارای تلویزیون LCD و ماهواره ، مینی بار ، چای یا قهوه ساز ، جعبه نگهداری لپ تاپ می باشند و همگی نما به سوی شهر دارند. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود و شما می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران هتل میل کنید. رسپشن هتل به صورت 24 ساعت پاسخگو می باشد و در گرفتن تورهای مختلف میهمانان را راهنمایی می کند. خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز بنا به درخواست مسافرین ارائه می شود که هزینه آن باید جداگانه پرداخت شود. منطقه معروف خرید نیسانتاسی 1.2 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. ایستگاه متروی عثمان با فاصله 10 دقیقه از این هتل قرار دارد که از آنجا به راحتی می توانید به تمام نقاط شهر بروید.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل دورا 8 (خیلی خوب) بوده و قیمت آن از شبی 105/000 تومان شروع می شود
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
8- آسپن Aspen

این هتل در مرکز استانبول و در 1 کیلومتری بازار بزرگ قرار گرفته است. در پشت بام هتل یک بالکن با جکوزی تعبیه شده که منظره ای پانوراما از دریای مرمر دارد.هرکدام از اتاق ها دکوراسیونی مدرن دارند اما احساسی مانند خانه به شما خواهند داد. تمام اتاق ها دارای حمام خصوصی و مجهز، تهویه هوا، ماهواره، تلویزیون و وای فای رایگان می باشند. مهمانان می توانند در حالی که مناظر زیبای دریای مرمر را تماشا می کنند، از ماساژی ماهرانه در جکوزی پشت بام لذت ببرند. همچنین یک استخر سرپوشیده، حمام سنتی و سونا برای مهمانان تدارک دیده شده است. همه روزه می توانید در سالن ناهار خوری هتل صبحانه ی سلف سرویس میل کنید. این رستوران باشکوه برای ناهار و شام مجموعه ی متنوعی از غذاهای ترکیه ای و بین المللی سرو می کند. دو کافه هم در ساختمان تدارک دیده شده است. هتل آسپن حدود 10 دقیقه پیاده تا بندر ینی کاپی فاصله دارد و از آنجا می توانید قایق های موتوری کرایه کنید که به اکثر شهرهای ترکیه ی آسیایی دسترسی دارند. فرودگاه آتاتورک در 17 کیلومتری قرار گرفته است. پارکینگ هتل نیز رایگان است.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل آسپن 7.5 (خوب) بوده و قیمت آن از شبی 53/000 تومان شروع می شود
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
9-گرند هلیک (خلیج) Grand Halic hotel

این هتل در مرکز منطقه ی بیک اوغلو ( تپه باشی) در استانبول قرار گرفته و منظره ای رو به خلیج و دریای زیبای گلدن هورن دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده و سالن ورزش اشاره کرد. این هتل اتاق و سوئیت های راحت با اتاق نشیمن جداگانه و تلویزیون صفحه تخت دارد. هر اتاق همچنین با سیستم تهویه هوای سرد و گرم تجهیز شده و وای فای رایگان دارد. استخر سرپوشیده ی این استخر بهترین مکان برای استراحت پس از یک روز گردشی می باشد. همچنین حمام سنتی ترکی، سونای خشک و ماساژ برای علاقه مندان تدارک دیده شده است. رستوران آدالی که در طبقه ی آخر هتل قرار گرفته، انواع غذاهای ترکیه ای را به همراه منظره ای زیبا از آسمان تاریخی استانبول ارائه می دهد. کافه راکی با فضایی آغشته از رائحه ی تخم بادیان آماده ی پذیرایی از مهمانانی است که به بیلیارد یا موسیقی علاقه دارند. می توانید در کافه ی رود دوپیرا در لابی هتل نشسته و یک فنجان قهوه ترکی عالی میل کنید.ایستگاه تراموآی تونل در خیابان شلوغ استقلال تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. پل گالاتا نیز در 100 متری قرار گرفته است. پارکینگ هتل رایگان می باشد.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل گرند هلیک 7.4 (خوب) بوده و قیمت آن از شبی 60/000 تومان شروع می شود
بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه
10- سنترال پالاس تکسیم The Central Palace Hotel Taksim

هتل سنترال پالاس (The Central Palace Taksim) استانبول یک هتل بوتیک لوکس است و کمتر از ۱۰۰ متر از میدان تقسیم استانبول فاصله دارد و در نزدیکی خیابان های پر جنب و جوش Istiklal از Caddesi قرار گرفته است در نزدیکی هتل یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد امکان دسترسی آسان به مناطق تاریخی استانبول مانند کاخ دولمه‌باغچه ،بازار بزرگ، کاخ توپ‌کاپی، ایاصوفیه و مسجد کبود در فاصله های ۵ تا ۱۵ دقیقه ای ممکن می باشد این هتل تاریخی و زیبا دارای ۱۰۷ اتاق زیباست و امکانات خوبی مانند :لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، رستوران، سالن کنفرانس ،اینترنت ،خشک‌شویی ، سرو غذا در اتاق ، پارکینگ با هزینه اضافی ، تهویه‌ی مطبوع برای پذیرایی از مهمانان خود اماده کرده است

اتاق های هتل سنترال پالاس با ترکیب کاملی از دکوراسیون عثمانی و وسایل مدرن تزئین شده است و تمام اتاق ها در هتل سنترال پالاس استانبول دارای امکانات خوبی مانند : تهویه مطبوع،حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، گاوصندوق دارد و بشتر اتاق های هتل دارای یک منطقه بزرگ و صندلی برای نشستن و حمام آبگرم است شما احساس شادی و آرامش رادر اتاق های بزرگ هتل با سبک عثمانی و سقف طلایی تجربه خواهید کرد.

بر اساس نظر کاربران امتیاز هتل سنترال پالاس تکسیم 8.9 (فوق العاده) بوده و قیمت آن از شبی 101/000 تومان شروع می شود
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.