ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک شب اقامت در خانه کودکی دونالد ترامپ چقدر هزینه دارد؟

یک شب اقامت در خانه کودکی دونالد ترامپ چقدر هزینه دارد؟یک شب اقامت در خانه ای که دونالد ترامپ کودکی خود را در آن گذراند، ۷۲۵ دلار آب می خورد.

خانه دوران کودکی رئیس جمهوری فعلی آمریکا اکنون جزو فهرست «ایر بی ان بی» یا AirBnB آمده است. «ایر بی ان بی» سایتی است که مردم یک اتاق یا بطور کامل خانه شان را برای مدت محدودی آنلاین اجاره می دهند.

به گزارش آسوشیتدپرس، خانه پدری ترامپ که در سال ۱۹۴۰ و به سبک معماری «تیودور» ساخته شده، در بخش کوئینز شهر نیویورک واقع است.

بنابه آگهی پست شده در سایت «ایر بی ان بی»، این خانه ۵ اتاق خواب دارد و تا ۲۰ نفر را برای خوابیدن در خود جای می دهد. قیمت اقامت در این منزل شبی ۷۲۵ دلار /49,300,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.

از دیگر تسهیلات این خانه، یک تصویر بزرگ بریده شده از پرزیدنت دونالد ترامپ در اتاق نشیمن است، که آگهی آن را «بهترین همراه برای تماشای برنامه های آخر شب شبکه خبری فاکس» نامیده است.یک شب اقامت در خانه کودکی دونالد ترامپ چقدر هزینه دارد؟
سیگار کشیدن، آوردن حیوان خانگی، و گرفتن پارتی در این خانه قدغن است.

مجله محلی «نیوزدی» گزارش می دهد که «میشا حقانی» وکیل و موسس بنگاه معاملات ملکی «پارامانت رییلتی یو. اس. ای.»، موثق بودن این آگهی در «ایر بی ان بی» را تأئید کرد.

بنگاه معاملات ملکی «پارامانت» این خانه را در یک حراج به مبلغ ۲,۱۴ میلیون دلار /136,952,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به یک خریدار که هویت او فاش نشد، فروخت.

آقای حقانی گفت او نمی تواند فاش کند که آیا آگهی کرایه این خانه را خود مالکش در «ایر بی ان بی» پست کرده یا کسی که آن را در حال حاضر اجاره کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.