ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زندان 5 ستاره ریاض، فعالیتش را مجدداً آغاز کرد!

زندان 5 ستاره ریاض، فعالیتش را مجدداً آغاز کرد!هتل پنج ستاره ریتز کارلتون در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی پس از سه ماه به روی عموم باز شد. بیش از دویست شاهزاده‌، سیاستمدار و تاجر سعودی در جریان "طرح مقابله با فساد" در این هتل زندانی شده بودند.

مسئولان پذیرش این هتل روز یکشنبه یازدهم فوریه به بی‌بی‌سی گفتند که از امروز پذیرش مسافر را آغاز کرده‌اند. اوایل ماه نوامبر شماری از اعضای خاندان سلطنتی، مقامات ارشد و تجار بزرگ سعودی به اتهام فساد مالی دستگیر و در این هتل نگهداری شدند و فعالیت عادی هتل به حال تعلیق درآمد.زندان 5 ستاره ریاض، فعالیتش را مجدداً آغاز کرد!
دفتر دادستانی سعودی اواخر ژانویه اعلام کرد که بیش از صد میلیارد دلار در جریان طرح مقابله با فساد از بازداشت شدگان دریافت شده است.

به نوشته روزنامه عکاظ، چاپ ریاض شماری از دستگیر شدگان صاحب نام ۴۸ ساعت پس از توافق برای پرداخت وجه آزاد شدند.

هنوز تعدادی از بازداشت شدگان آزاد نشده‌اند، اما به گفته دادستانی این افراد از هتل ریتز کارلتون به زندان منتقل شده اند.

به گفته مقام‌های عربستان، متعب بن عبدالله، پسر ۶۴ ساله ملک عبدالله، پادشاه فقید عربستان با پرداخت بیش از یک میلیارد دلار سه هفته پس از بازداشت آزاد شده است.

از دیگر بازداشت‌شدگان سرشناس، ولید بن طلال از ثروتمند ترین افراد جهان و نوه عبدالعزیز آل سعود، بنیان‌گذار عربستان سعودی، ولید ابراهیم، رییس شبکه تلویزیونی ام‌بی‌سی و خالد التویجری، رییس سابق دادگاه سلطنتی بودند که آزاد شده‌اند.

گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که آقای ابراهیم احتمالا سهام خود در شبکه ام‌بی‌سی، بزرگترین شرکت رسانه‌ای در خاورمیانه را نیز در این معامله برای آزادی از دست داده باشد.

هتل پنج ستاره ریتس-کارلتون ریاض در ماه می سال گذشته میزبان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همراهانش در سفر به ریاض بود و پیش از آن هم باراک اوباما در آن اقامت کرده بود.

این هتل ۴۲۹ اتاق و سوئیت و ۵۲ هکتار باغ و فضای سبز دارد و کمترین مبلغ برای یک شب اقامت در آن ششصد و پنجاه دلار است.

از تابستان گذشته که ملک سلمان به ولیعهدی عربستان رسید این کشور شاهد تحولات سیاسی و اجتماعی گسترده بوده است. این کشور قصد دارد اقتصاد خود را متحول و وابستگی به نفت را کم کند. علاوه بر این اصلاحات اجتماعی و فرهنگی هم مد نظر است که اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها و اجازه رانندگی به آنان از آن جمله است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.