ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

هتل عجیب‌ سوئیسی، بدون دیوار با چشم اندازی تماشایی از کوه‌های آلپ

هتل عجیب‌ سوئیسی، بدون دیوار با چشم اندازی تماشایی از کوه‌های آلپاگرچه معمولا هتل‌ها براساس تعداد ستاره‌ها رده‌بندی می‌شوند لیکن هتل مجلل روباز در سوئیس ساخته شده که هیچ ستاره‌ای ندارد. شعار این هتل "صفر ستاره... تنها شما ستاره‌اید" است.

هتل صفر ستاره که به زبان آلمانی " Null Stern" نامیده می‌شود، تنها یک اتاق روباز و بدون سقف دارد که هیچ دیواری آن را احاطه نمی‌کند. یک تخت خواب، دو آباژور و دو صندلی چوبی همه چیزی است که در این هتل قرار دارد.

هتل صفر ستاره در ارتفاعات سوئیس و در نزدیکی شهر سانت گالن ساخته شده است. این هتل که در ارتفاق 1600 متری از سطح دریا قرار دارد، در رده عجیب‌ترین هتل‌های جهان جای گرفته است. برای رفتن به دستشویی، مسافران باید از اتاق خود تا یک اتاقک چوبی را پیاده طی کنند. طی کردن این فاصله سه دقیقه زمان می‌برد.

کارکنان هتل در اتاقکی در نزدیکی تنها اتاق هتل مستقر شده و در طول 24 ساعت شبانه‌روز آماده سرویس‌دهی به مسافران هستند.

اگرچه تصور اینکه کسی یک شب زمستانی را در فضای آزاد و در ارتفاعات 1600 متری کوه‌های آلپ بگذارند، حتی ممکن هم نیست، لیکن مسافرانی که تابستان به این هتل می‌آیند، لذت دیدن یک شب پرستاره را در این هتل بی‌ستاره تجربه خواهند کرد.

هزینه اقامت در این هتل که هر ساله از بهار تا پاییز فعالیت می‌کند، 250 فرانک سوئیس برای هر شب است.هتل عجیب‌ سوئیسی، بدون دیوار با چشم اندازی تماشایی از کوه‌های آلپهتل عجیب‌ سوئیسی، بدون دیوار با چشم اندازی تماشایی از کوه‌های آلپهتل عجیب‌ سوئیسی، بدون دیوار با چشم اندازی تماشایی از کوه‌های آلپهتل عجیب‌ سوئیسی، بدون دیوار با چشم اندازی تماشایی از کوه‌های آلپ
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.