ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ویدیویی تماشایی از ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport را ببینید!

ویدیویی تماشایی از ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport را ببینید!ویدیویی تماشایی از ساعت هوشمند جدید شرکت سامسونگ که در ماه آگوست 2017 رونمایی شد را در فایندز مشاهده نمایید :
این ساعت طراحی مینیمالیستی و ساده‌ای دارد، یک صفحه‌نمایش گرد سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و رابط کاربری بهبود یافته از جمله ویژگی‌های این مدل جدید هستند. Gear Sport نوعی گجت پوشیدنی است که مخاطب هدفش ورزشکاران و ورزش دوستان هستند و از طریقش می‌توانید اهدافی که در حوزه سلامت و ورزش دارید را بهتر از همیشه دنبال کنید.

ساعت هوشمند جدید شرکت سامسونگ به شکل‌های مختلف مقاوم‌سازی شده تا بتواند فشارها و شرایط خاص مختلف را تحمل کند. این ساعت در کنار ضد شوک بودن، کاملا ضد آب است (تا فشار ۵ اتمسفر) و به نظر می‌رسد به شکل خاص شناگران از جمله گروه‌های هدف این محصول جدید هستند. در تایید همین نکته می‌توان به وجود یک اپ اختصاصی شنا که Speedo On نام دارد اشاره کرد که کاربر می‌تواند از طریق آن شاخص‌های مهم این ورزش را بررسی کند.

ساعت هوشمند Gear Sport به شکل زنده چه در حال ورزش باشید و چه در حال استراحت، ضربان قلب‌تان را نمایش می‌دهد و آن را بررسی می‌کند. در کنار وجود GPS در این محصول جدید، کاربر به مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی مثل UA Record، MyFitnessPal، MapMyRun و Endomondo هم دسترسی دارد. دسترسی به اپ Spotify در کنار اپلیکیشن‌های مذکور باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های ورزشی‌تان را با آهنگ‌های مورد علاقه‌تان همراه کنید.

نهایتا باید به این نکته هم اشاره کرد که Gear Sport قادر است به شکل خودکار فعالیت‌های شما را تشخیص دهد و از این طریق بفهمد که در حال راه‌رفتن، دویدن، رکاب‌زدن یا هر حرکت دیگری هستید.

این گجت جدید شرکت سامسونگ با مجموعه‌ای از گجت‌های خانگی هوشمند سامسونگ که در حوزه اینترنت اشیا کار می‌کنند، هماهنگی دارد. این موضوع به این معناست که می‌توانید به سادگی یخچال یا دستگاه تهویه مطبوع هوشمندتان را از طریق این ساعت کنترل کنید. این را هم فراموش نکنید که ساعت هوشمند جدید سامسونگ از طریق ماژول NFC امکان پرداخت بی‌سیم و پشتیبانی از Samsung Pay را برای‌تان فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند Gear Sport در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه خواهد شد. هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است.

در ادامه می‌توانید به جدول مشخصات این محصول نگاهی بیندازید:
Gear Sport
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.