ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نمایش قدرت پردازنده‌ گرافیکی انویدیا (NVIDIA) با همکاری شرکت پورشه

نمایش قدرت پردازنده‌ گرافیکی انویدیا (NVIDIA) با همکاری شرکت پورشهشرکت انویدیا (NVIDIA)، سازنده پردازنده‌های گرافیکی، جدیدترین محصول خود را هفته گذشته در همایشی در ونکوور رونمایی کرد. مزیت این کارت گرافیکی پردازش سریع و شبیه‌سازی بسیار نزدیک به واقعیت نور و سایه است.

برای نزدیک‌تر کردن تصاویر کامپیوتری به واقعیت، برنامه‌نویسان و هنرمندان علاوه بر استفاده از کامپیوترهای قوی، باید برای طراحی و بازسازی نور و سایه زمان زیادی صرف کنند. این کار همچنین در طراحی صنعتی و هم زمان زیادی میگیرد. انویدیا می‌گوید کارت گرافیک جدیدش این زمان را به شدت کاهش می‌دهد و نور را واقعی‌تر شبیه‌سازی می‌کند.نمایش قدرت پردازنده‌ گرافیکی انویدیا (NVIDIA) با همکاری شرکت پورشه
برای نمایش قدرت این پردازنده جدید، پورشه با همکاری شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی‌های کامپیوتری، جدیدترین مدلش را با فن‌آوری تازه شبیه‌سازی کرده است.

کریستین براون، مدیر طراحی مجازی پورشه می‌گوید این کارت گرافیک جدید، طراحی دیجیتال را متحول خواهد کرد. به گفته آقای براون ساخت یک مدل کامپیوتری در پورشه با ۵۰۰ کامپیوتر حدود یک ساعت وقت می‌گیرد و هر تغییر در طرح این زمان را بیشتر می‌کند، در حالی که با سخت‌افزار جدید این کار را می‌توان با یک کامپیوتر انجام داد و تغییرات در لحظه روی مدل کامپیوتری دیده می‌شود.

طراحان خودرو به جای ساخت ماکت‌های گلی ایده‌های خود را با هزینه بسیار کمتر و سرعت بیشتر در کامپیوتر شبیه‌سازی می‌کنند.

پورشه می‌گوید در طراحی نسل جدید مدل ۹۱۱ از این کارت گرافیک جدید استفاده می‌کند.
معرفی کامل شرکت مشهور اِنویدیا (Nvidia)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.