ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی بازی فوق‌العاده هیجان انگیز جهان تانک‌ها (World of Tanks)

معرفی بازی فوق‌العاده هیجان انگیز جهان تانک‌ها (World of Tanks)بازی فوق العاده جالب و هیجان انگیز، دنیای تانک ها (World of Tanks) محصول شرکت قبرسی وارگیمینتگ (Wargaming) می باشد. این بازی فوق العاده لذت بخش، یک بازی آنلاین چندنفره گسترده یا Massively multiplayer online game می باشد. این بازی به دوران جنگ جهانی دوم و اواسط قرن بیستم (تانکهای 1930s-1960) اشاره دارد و همچنین یکی از بزرگترین مزیت های این بازی رایگان بودن آن است که بروی کنسول های خانگی به آسانی قابل نصب و استفاده می باشد.
بازی آنلاین چندنفره گسترده : بازی برخط چندنفرهٔ گسترده (به انگلیسی: Massively multiplayer online game)(مخفف انگلیسی: MMO یا MMOG) نوعی بازی ویدیویی چندنفره است که امکان حمایت از صدها یا هزاران بازیکن به‌طور هم‌زمان در آن وجود دارد. پس در صورت لزوم، یک بازی برخط چندنفرهٔ گسترده می‌تواند در شبکهٔ اینترنت قرارداشته‌باشد. در بازی‌های زیادی از این گروه، حداقل یک جهان ماندگار وجود دارد. اما، بازی‌هایی نیز هستند که در آن‌ها با وجود بازیکنان زیاد، جهان ماندگاری وجود ندارد.
معرفی کمپانی وارگیمینتگ : دفتر شرکت وارگیمینتگ (Wargaming) در نیکوزیای قبرس (Nicosia, Cyprus) می باشد و در آگوست سال 1998 تاسیس شده است.
در ادامه تجربه بازی با World of Tanks بروی کنسول PS4 را مطالعه نمایید :
نصب نسخه جدید این بازی (2018) بسیار حجیم می باشد، بصورتی که شما برای اجرای اولیه این بازی احتیاج به دانلود حدود 19 گیگ دارد، همچنین در ادامه و برای نصب کامل این بازی بروی کنسول نیز این بازی نیاز به 50 گیگ دیتا دارد!

فضای بازی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده می باشد، به خصوص برای طرفداران جنگ جهانی دوم و بازی ها جنگی می باشد. گرافیک زیبای بازی، هیجان گیم با هم بازی های آنلاین و پیدا کردن و هدف گیری از لذت بخش ترین قسمت های این بازی می باشد.

بازی با تیم سفارشی خودتان در مقابل حریف آنلاین، بازی در فضای داستانی و تجهیز تانک های مختلف از بخش های مرفه دیگر این محصول می باشد.
معرفی بازی فوق‌العاده هیجان انگیز جهان تانک‌ها (World of Tanks)معرفی بازی فوق‌العاده هیجان انگیز جهان تانک‌ها (World of Tanks)
برخی از مشخات این بازی :

تاریخ اولین انتشار : August 12, 2010
موتور بازی: BigWorld
طراح : Anton Sitnikov
برنامه نویس ها و توسعه دهندگان : Wargaming, Wargaming Chicago-Baltimore
جوایز : Golden Joystick Award for Multiplayer Game of the Year
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Xbox 360
معرفی بازی فوق‌العاده هیجان انگیز جهان تانک‌ها (World of Tanks)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.