ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دعوا بر سر دسته کنترل بازی فاجعه آفرید!

دعوا بر سر دسته کنترل بازی فاجعه آفرید!پلیس ایالت می‌سی‌سی‌پی در جنوب آمریکا می‌گوید یک دختر ۱۳ ساله در اثر شلیک گلوله برادر ۹ ساله‌اش در جریان دعوا بر سر دسته کنترل بازی کامپیوتری جان خود را از دست داده است.

به گفته پلیس پسر خانواده بعد از آن که خواهرش کنترل بازی کامپیوتری را به او نمی‌دهد، به سراغ تفنگ می‌رود. گفته می‌شود که این پسر از پشت به خواهرش شلیک کرده و گلوله به مغز دختر ۱۳ ساله اصابت کرده است.

کلانتر محلی روز یکشنبه ۱۸ مارس اعلام کرد که این دختر نوجوان در اثر شلیک گلوله در بیمارستان ممفیس درگذشته است. مشخص نیست که پسر ۹ ساله چگونه به تفنگ دسترسی پیدا کرده و بعد از این حادثه چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

سسیل کانترال، کلانتر بخش مونرو می‌گوید: " فکر می‌کنم این (صحنه تیراندازی) را در بازی‌های کامپیوتری یا تلویزیون دیده است. نمی‌دانم که آیا متوجه بوده که با این کار چه اتفاقی می‌افتد. جوابی ندارم. فقط می‌دانم که شاهد یک تراژدی هستیم."

مادر بچه‌ها در زمان شلیک در اتاقی دیگر و در حال غذا دادن به فرزندان دیگرش بوده است.

پلیس در حال تحقیق درباره شرایط منجر به تیراندازی و چگونگی دسترسی پسر به تفنگ است.

کلانتر کانترال به رسانه‌های محلی گفت: "این ماجرا برای همه ما مسئله غریبی است، تاکنون با موقعیتی که در آن کودکی ۹ ساله به کودکی دیگر شلیک کند روبرو نشده‌ایم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.