ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس

جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلسنمایشگاه صنایع مربوط به بازی‌های رایانه‌ای موسوم به «ای ۳» امسال نیز طبق روال هر ساله کار خود را در لس آنجلس آمریکا آغاز کرد

روزنامه نگاران، دست اندرکاران صنعت بازیهای رایانه‌ای و عاشقان این بازیها در این نمایشگاه در جریان آخرین تولیدات و جدیدترین بازیهای رایانه‌ای قرار می گیرند و می توانند آنها تجربه کنند.

بیش از ۱۲۸ شرکت و تولیدکننده بازیهای کامپیوتری در نمایشگاه لس آنجلس شرکت می کنند که تا پانزدهم ژوئن ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه کنفرانسهای متعددی برگزار خواهد شد که بصورت زنده و مستقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش می شوند.

شرکتهای مایکروسافت و سونی از جمله برترین های این نمایشگاه هستند. مایکروسافت از کنسول بازی جدید خود بنام «ایکس باکس وان ایکس» پرده برداشت که از هفتم نوامبر سال جاری روانه بازار می شود. قیمت این کنسول بازی که رقیب جدی پلی استیشن سونی خواهد بود ۴۹۹ یورو گزارش شده است.جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
اکس باکس وان اکس

بعد از انتظاری طولانی، کمپانی مایکروسافت بالاخره فرصت را با کنفرانس E3 2017 خود مغتنم شمرد و به صورت تمام و کمال از کنسول میان نسلی «اکس باکس وان اکس» رونمایی کرد؛ همتای پلی استیشن 4 پرو که با وعده «اجرای حقیقی بازی های 4K» توسعه یافته است. کنسول تازه مایکروسافت، از چیپست هشت هسته ای AMD به همراه 12 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و قدرت پردازشگر گرافیکی آن به صورت تئوری به 6 ترافلاپ می رسد؛ بنابراین به مراتب از پلی استیشن 4 پرو 4.2 ترافلاپی قدرتمندتر است. به گفته کمپانی ردموندی، اکس باکس وان اکس در تاریخ 16 آبان ماه با قیمت 499 دلار عرضه می شود.
جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
ساندبار X-Fi Sonic Carrier

کمپانی Creative در نمایشگاه E3 امسال حضور نسبتاً پررنگی دارد و در کنار کارت صدای جدیدش، از ساندباری به نام X-Fi Sonic Carrier هم رونمایی کرده. Creative این محصول را به عنوان «سیستم صوتی غایی برای گیمینگ» معرفی می کند؛ با این همه، برای دستیابی به این ساندبار و ساب ووفر عظیم الجثه آن باید هزینه ای 5 هزار دلاری بپردازید که شاید سبب شود بسیاری از ما از خیرش بگذریم.
جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
شارژ پد PowerPlay

کمپانی لاجیتک به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات جانبی گیمینگ، به نمایشگاه E3 2017 آمده و ماوس پد وایرلس PowerPlay را با خود آورده که می تواند ماوس شما را به هنگام استفاده شارژ کند. طبق معمول محصولات گیمینگ این چند سال اخیر هم می توانید منتظر LED های RGB در گوشه و کنار این شارژ پد باشید که البته آنقدرها زیبا نیستند.
جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
لپ تاپ Razer Blade Stealth

کمپانی ریزر مثل همیشه، از لپ تاپ گیمینگ جدیدی به نام Razer Blade Stealth رونمایی کرده که از کارت گرافیک یکپارچه و قدرتمند Iris Pro اینتل بهره می برد. مهم ترین مشخصه این لپ تاپ، پشتیبانی از کارت های گرافیک اکسترنال است که از طریق پورت USB-C به Stealth متصل می شوند.
جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
ماوس گیمینگ AW958

کمپانی Alienware قصد دارد به بازار تجهیزات جانبی گیمینگ بازگردد و برای شروع دوباره خود، از ماوس گیمینگ AW958 رونمایی کرده است. این ماوس، از دقت حیرت انگیز 12 هزار نقطه بر اینچ برخوردار است و با اتصال مغناطیسی قطعات اضافه، می توانید به 13 دکمه قابل برنامه ریزی دسترسی داشته باشید.
جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
مانیتورهای Alienware

Alienware از مانیتورهای 1080p تازه ای برای لپ تاپ های گیمینگ رونمایی کرده که از نرخ رفرش 240 هرتز پشتیبانی می کنند و از این بابت، برای گیمرهای حرفه ای ایده آل هستند. بنابراین دفعه بعدی که خواستید لپ تاپ گیمینگی 15 اینچی تهیه کنید، به این فکر بیفتید که برای گیمینگ حرفه ای، نیازمند یک مانیتور Alienware هم هستید و در نهایت، به سراغ پی سی دسکتاپ بروید!
جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
داک شارژ کنترلرهای سوییچ

یکی دیگر از محصولات Nyko برای نینتندو سوییچ، داکی است که می تواند 4 کنترلر جوی کان و 1 کنترلر پرو کنسول سوییچ را به صورت همزمان شارژ کند. این محصول هم مثل قبلی، طراحی چندان دلفریبی ندارد و بیشتر ما را یاد پایه نگهدارنده چاقو می اندازد؛ اما حداقل می توانید تمام کنترلرهایتان را همزمان شارژ کنید تا در مهمانی ها، شرمنده دوستان و آشنایان نشوید.
جالب‌ترین محصولات رونمایی شده در نمایشگاه E3 لس آنجلس
کنترلر Gear VR سامسونگ

Nyko علاوه بر تمام این ها، از یک کنترلر جدید برای هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ هم رونمایی کرده که می تواند تجربه بازی های ویدیویی را ساده تر از قبل کند. ضمناً وقتی که از کنترلر استفاده نمی کنید، امکان وصل کردن آن به بند هدست وجود دارد تا خدایی نکرده زیر دست و پا نماند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.