ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خرید از فروشگاه، با میکرو چیپ درون بدن شما

خرید از فروشگاه، با میکرو چیپ درون بدن شمایک شرکت آمریکایی در ایالت ویسکانسین به کارکنان خود پیشنهاد کرده تا یک میکروچیپس را در بدن آنها کار بگذارد که هنگام ورود به ساختمان اسکن شوند و بتوانند در محل کار خرید کنند.خرید از فروشگاه، با میکرو چیپ درون بدن شما
شرکت Three Square Market، تولید کننده فن‌آوری میکروچیپس بیش از ۵۰ کارمند دارد که حاضر شدند این وسیله در بدن آنها کار گذاشته شود. این میکروچیپس به اندازه یک دانه برنج است و می‌توان آن را در «ظرف چند ثانیه» در میان انگشت شست و انگشت اشاره کار گذاشت.

کارکنان شرکت با این میکروچیپس و اسکن دست خود می‌توانند به آسانی پول اقلام خریداری شده را بپردازند، وارد ساختمان شوند و کامپیوترهای خود را روشن کنند.

تاد وستبی، مدیرعامل این شرکت گفت: «با استفاده از این تکنولوژی، کارکنان می‌توانند از فروشگاه شرکت خرید کنند، درها را باز کنند، از ماشین فتوکپی استفاده کنند، کامپیوترهایشان را روشن کنند، تلفن‌های خود را باز کنند، کارت ویزیت بفرستند، اطلاعات پزشکی خود را ذخیره کنند و پول پرداخت کنند. در نهایت این فن آوری می‌تواند استاندارد شود و جای گذرنامه، کارت وسایل نقلیه عمومی و کارت اعتباری را بگیرد».

اگرچه کارگذاشتن میکروچیپس در انسان‌ها شبیه فیلم‌های ترسناک است، اما شرکت سوئدی BioHax، که شریک این شرکت آمریکایی است، هم اکنون بسیاری از کارکنان خود را میکروچیپسی کرده است.

وستبی گفت که کارگذاشتن این میکروچیپس اجباری نیست و قابل ردیابی با جی‌پی‌اس نمی باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.