ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیش‌بینی مدیر ایرانی‌تبار اوبر، از آینده حمل و نقل

پیش‌بینی مدیر ایرانی‌تبار اوبر، از آینده حمل و نقلدارا خسروشاهی، مدیر جدید اوبر وعده داده جا‌به‌جایی مسافر با تاکسی‌های پرنده در دهه آینده آغاز خواهد شد. مدیر ایرانی‌تبار اوبر در اولین سفرش به اروپا در کنفرانسی در مونیخ پیش‌بینی کرده مسافران در شهر دالاس آمریکا تا ده سال آینده از مسیرهای هوایی به مقصد برسند.
بلند پروازی جالب شرکت جیلی چین / ساخت خودروی پرنده تا سال 2019
پرواز تاکسی جدید شرکت ایرباس را تماشا کنید!
دالاس به همراه لس‌آنجلس و دوبی، سه شهری هستند که اوبر در سال ۲۰۲۰ تاکسی هوایی خود را به صورت نمایشی رونمایی خواهد کرد. طبق برنامه این شرکت،‌ تاکسی‌های پرنده در این سه شهر کار خود را از سال ۲۰۲۳ آغاز می‌کنند. این تاکسی‌ها که اوبر ایر (Uber Air) نامیده شده‌اند، ابتدا با خلبان پرواز می‌کنند اما در نهایت به صورت خودران کار خواهند کرد.

تاکسی‌ پرنده ترکیبی از هلیکوپتر و هواپیما است و در ارتفاعی کمتر از هواپیما و بالاتر از پهپاد پرواز می‌کند. پیش‌بینی مدیر ایرانی‌تبار اوبر، از آینده حمل و نقل
شرکت هلیکوپترسازی بل، از جمله شرکت‌هایی است که برای ساخت این تاکسی‌ها با اوبر همکاری می‌کند. این کارخانه سه هفته پیش در نمایشگاه لوازم الکترونیکی، بخشی از تاکسی پرنده‌‌اش را نمایش داد. اوبر همزمان با ناسا برای طراحی نرم‌افزار مدیریت مسیرهای تاکسی‌های پرنده‌اش همکاری ‌می‌کند. این سیستم قرار است بدون دخالت انسان حرکت تاکسی‌ها را کنترل کند.

برخی تحلیلگران نسبت به برنامه تاکسی‌ هوایی اوبر خوشبین نیستند. به گفته آنها ایمنی مسافران، گرفتن مجوز از سازمان‌های قانونگذار و هزینه بالای ساخت تاکسی‌ها از جمله مشکلات بزرگ این طرح است و معلوم نیست اوبر بتواند از پس این مشکلات برآید.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.