ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ایالت کالیفرنیا نصب صفحات خورشیدی برای کلیه خانه‌ها را الزامی اعلام کرد

ایالت کالیفرنیا نصب صفحات خورشیدی برای کلیه خانه‌ها را الزامی اعلام کردکالیفرنیا نصب صفحات خورشیدی برای تولید برق را از سال ۲۰۲۰ برای کلیه خانه های نوساز منفرد و آپارتمان های حداکثر سه طبقه الزامی کرده است که اولین نمونه از چنین استانداردی در آمریکاست. کمیسیون انرژی کالیفرنیا تخمین می زند که افزودن این سیستم ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار به بهای ساخت هر خانه خواهد افزود اما در دراز مدت ۱۶ هزار دلار از هزینه انرژی هر خانه خواهد کاست.

علاوه بر این خانه ها باید استانداردهای تازه در زمینه تهویه و کیفیت هوا را رعایت کنند. کالیفرنیا از پیشتازان تولید انرژی پاک در آمریکا است. این ایالت از جمله برای ترغیب مردم به خریداری اتومبیل های برقی مشوق های مالی ارائه می کند.

اما رهبران جمهوری خواه مجلس ایالتی کالیفرنیا در انتقاد از این طرح گفته اند که هزینه خریداری خانه را بالا می برد.

به گزارش آسوشیتدپرس برایان دال، رهبر جمهوری خواهان در این مجلس، گفت: "این فقط باعث افزایش هزینه خواهد شد و باعث می شود کالیفرنیا جایی بیش از پیش گران برای زندگی باشد."

کمیسیون انرژی کالیفرنیا تخمین می زند که در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۱۷ هزار خانه منفرد و ۴۸ هزار واحد آپارتمانی ساخته خواهد شد.

طرح تازه باید در ادامه سال جاری به تایید کمیسیون استانداردهای ساختمان سازی کالیفرنیا برسد.

این طرح اجازه ایجاد نیروگاه های کوچک محلی به جای نصب صفحات خورشیدی بر بام هر خانه را می دهد. طرح تازه بر خانه های موجود اثری نخواهد داشت.

لس آنجلس تایمز براساس تخمین یک گروه تجاری گزارش می دهد که هم اکنون در حدود یک پنجم خانه ها در کلیفرنیا مجهز به صفحات خورشیدی هستند.

کالیفرنیا قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ میزان تصاعد گازهای گلخانه ای خود را نسبت به سال ۱۹۹۰ چهل درصد کاهش دهد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.