ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

افزایش باورنکردنی قیمت بیت کوین (پول مجازی) در بازار!

افزایش باورنکردنی قیمت بیت کوین (پول مجازی) در بازار!روند صعودی ارزش بیت کوین یا همان پول همچنان دیجیتالی ادامه دارد. ارزش بیت کوین به رقمی باورنکردنی رسیده و روز پنجشنبه هر واحد آن ۷ هزار و ۳۰۰ دلار /489,100,000 تومان (قیمت تبدیل شده) معامله شده است. از ابتدای هفته جاری تا روز پنجشنبه ارزش این پول حدود هزار یورو افزایش یافته است.

شرکت سی ام ئی گروپ CME Group در شیکاگو یکی از مهمترین کمپانی‌های فعال در این بخش در دنیا، اخیرا از تصمیم خود مبنی بر وارد بازار کردن بیت کوین خبر داد. این سیاست اعتباری بیشتر به بیت کوین بخشیده و به روند صعودی آن که از سال ۲۰۱۱ به سرعت خود را از دست داده بود شتاب بخشیده است.

کارشناسان پیش بینی میکنند ارزش این پول دیجیتالی حتی از مرز ۱۰ هزار دلار /670,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) نیز عبور کند.

ایران بدنبال استفاده از بیت کوین

در ایران بین کوین زیاد شناخته شده نیست اما به نظر می رسد دولت به این تحول بیت کوین بی تفاوت نبوده است.

براساس گزارش‌ها تهران در نظر دارد زیرساخت های ضروری برای استفاده از بیت کوین در کشور را مهیا کند. امیر حسین دوایی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری ایران در این رابطه گفت: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تلاش‌ها برای فراهم کردن زیرساخت لازم برای استفاده از بیت کوین در داخل کشور، چندین مطالعه پژوهشی به راه انداخته است.»

ایران با استفاده از بیت کوین بعنوان واحد پولی برای مبادلات تجاری اقتصادی قادر خواهد بود معاملاتی را که تا به امروز بدلیل اعمال تحریم‌های اقتصادی بین المللی و تردید بانک‌ها، غیرممکن به نظر می‌رسید، به سرانجام برساند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.