ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آموزش پنهان کردن پیری، با آرایش های مختلف

آموزش پنهان کردن پیری، با آرایش های مختلفیکی از راه های پنهان کردن پیری استفاده از لوازم و محصولات آرایشی می باشد که البته باید به روش خاصی باشد و هر نوع آرایشی چهره را جوانتر نشان نمی دهد. در ادامه به شما عزیزان روش پنهان کردن پیری با آرایش را می آموزیم.

ساتر زیر چشم ابزاری مفید برای پوشش دادن به حلقه های تیره ی زیر چشم می باشد. فکر می کنید با استفاده از پنکک آن ها را پنهان کرده اید، در حالی که درواقع تمام چین و چروک ها را واضح تر می کنید. استفاده از دو رنگ، رنگ روشن تر برای داخل و گوشه ها و رنگ تیره تر برای ترکیب کردن، بهترین نتیجه را خواهد داشت. همچنین باید بدانید که چه زمانی از انگشت و چه زمانی از برس استفاده نمایید و البته این امر به محصول مورد استفاده ی شما بستگی خواهد داشت. در اینجا از انگشت برای سایه دادن استفاده شده است تا گرمای بدن به ذوب شدن و مخلوط شدن هر دو با هم کمک کند. این روش در پنهان سازی چین و چروک ها معجزه می کند. هنگامی که از پوشش ایجاد شده راضی شدید، روی آن کمی پودر بزنید.

مشخص کردن برخی از نقاط چهره و پنهان کردن پیری با آرایش

از رنگ ها برای مرز دادن به چانه، لپ ها، دکولته و دست ها استفاده نمایید. از سایه ی رنگ پریده و ظاهر بدون رنگ و لعاب انتظار این را نداشته باشید که سن شما را پنهان کند. به جای این کار، از سایه های گرم تر برای جلوه دادن به کار خود استفاده نمایید. بهتر است دو پودر گونه را با هم استفاده شوند ( یکی با تن برنزی و یکی با رنگ صورتی تر ) و گاهی اوقات از یک کرم براق کننده روی آن استفاده کنید تا ظاهری شاداب به آن بدهید.آموزش راه های پنهان کردن پیری، با آرایش های مختلف
پنهان کردن پیری با آرایش و مژه ها

واقعیت محض این است که با بالا رفتن سن مو های شما کم پشت تر می گردند و متاسفانه این مورد شامل مژه ها نیز می شود. گاهی می توانید برای یک گردش بعدازظهر یا گرفتن چند عکس از مژه ی مصنوعی استفاده نمایید.

امروزه گزینه های زیادی در دسترس می باشند ، از مژه دانه ای تا نوار هایی با هر طولی و البته ردیف کامل در دسترس می باشد. بنابر این می توانید بین طبیعی جلوه کردن یا بزرگ نمایی یکی را انتخاب کنید. استفاده از این مژه ها آسان خواهد بود و نتیجه ی آن در عین جذابیت و چشم گیری طبیعی نیز می باشد. مژه هایی سیاه تر با طول کوتاه تر جلوه ی بهتری دارند. همچنین می توانید آن را با طول مژه های خود یک دست سازید تا اندازه های متفاوتی نداشته باشند.

هم در مورد مژه های دانه ای و چه مژه های کامل، از منقاش برای بیرون کشیدن آن ها از جعبه و چسباندنشان روی چشم استفاده نمایید. از بیرون چشم به داخل کار را انجام بدهید و برای گوشه های داخلی چشم از مژه ها استفاده نکنید. این کار باعث می گردد چشم های شما به هم نزدیک تر به نظر بیایند. پس از چسباندن آن ها از لبه ی صاف منقاش برای محکم کردن چسب استفاده نمایید و با استفاده از برس و کمی ریمل آن ها را مرتب سازید (و البته هر بار از مژه ی مصنوعی استفاده می کنید، چسب آن را همراه با خودتان داشته باشید).
آموزش راه های پنهان کردن پیری، با آرایش های مختلف
پنهان کردن پیری با آرایش لب ها

یک برق لب صورتی کم رنگ به همراه یک خط لب ملایم برای استفاده ی روزمره عالی می باشد. این ترکیب باعث می گردد لب ها پرتر به نظر بیایند و البته در نهایت شما هم جوان تر به نظر برسید. البته هر کسی به یک رژ لب قرمز نیز نیاز خواهد داشت ، به این دلیل که این نوع رنگ رژ لب هم کلاسیک و هم فارغ از محدودیت سنی می باشد.
منبع : / نویسنده : خانم امانپور rayandarman.com - تصاویر : Oprah.com - radiopax.com - PinkMirror
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.