ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

استقلال به جمع 8 تیم برتر جام حذفی صعود کرد

استقلال به جمع 8 تیم برتر جام حذفی صعود کردتیم استقلال در یک بازی برابر، مقابل تیم لیگ یکی نساجی مازندران توانست با نتیجه 2 بر 1 به جمع هشت تیم برتر جام حذفی ایران صعود کند.

در بازی که شفر برای اولین بار جام حذفی فوتبال ایران را تجربه می کرد استقلال با نمایشی برتر با گل های دقیقه 28 و 59 اسماعیلی قربانی در مقابل تک گل اوسانی در دقیقه 71 به برتری رسید تا آبی ها با روحیه ای خوب به استقبال دربی تهران بروند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ ساعت 16:45
استادیوم آزادی/ تعداد تماشاگر:
داور: موعود بنیادی فر / کمک ها: علیرضا ایلدروم، محمدرضا مدیرروستا
معرفی کامل تیم فوتبال نساجی مازندران (قائمشهر) + تاریخچه
ترکیب استقلال:

حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری (90 - پادوانی)، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی (80 - فرشید باقری) و علی قربانی (78 - سجاد شهباززاده)
سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب نساجی

مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی، مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ (60 - محمد اوسانی)، حسین کریمی (64 - رحمان جعفری)، محمود شفیعی، محمد آشتیانی (77 -حسن نجفی)، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز
سرمربی: مهدی پاشازاده

کارت زرد:

محبوب مجاز (54) مهرداد عبدی (82) احسان پیرهادی(95) حسن نجفی(96) از نساجی مازندران
میلاد زکی پور(62) وریای غفور(81) چپاروف(87) از استقلال

شرح بازی:

بازیکنان استقلال در نیمه اول بازی را تهاجمی آغاز کردند و پرس شدید روی بازیکنان نساجی باعث اشتباه پرتعداد مدافعان این تیم شدند. استقلالی ها در هفته ابتدایی همیشه به ضعف بدنی متهم بودند اما تمرینات بدنسازی پرفشار استقلالی ها در طول دو هفته ای که شفر هدایت این تیم برعهده گرفته است باعث شد این تیم در تمام طول 45 دقیقه بازی برتری فاحشی نسبت به حریفش داشته باشد. استقلالی ها در طول 45 دقیقه نیمه اول بارها با پرسش شدید توپ را از مدافعان نساجی گرفتند که در یکی از این صحنه ها فرشید اسماعیلی روی اشتباه غلامعلی تبار موفق شد دروازه نساجی را باز کند. استقلال بعد از گل هم نمایش برتری از حریفش داشت و اجازه نداد نساجی خطر جدی روی دروازه این تیم ایجاد کند. در نهایت استقلال در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر نساجی را شکست داد تا آبی ها را با روحیه ای خوب به رختکن بروند.
نیمه دوم هم برتری مطلق استقلال آغاز شد و آبی ها که انگیزه زیادی برای زیاد کردن تعداد گل های خود بودند، بازهم حملات خود را ادامه داند و موقعیت های خوبی هم روی دروازه حریف خلق کردند که علی قربانی در این دقایق دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. اما در دقیقه 59 سانتر زیبای زکی پور توسط علی قربانی وارد دورازه نساجی شد تا آبی ها با خیال راحت دقایق باقی مانده را دنبال کنند. اما مهدی پاشازاده که در دقایق پایانی از زمین بازی اخراج شده بود در تعویضی هوشمندانه ترجیحی داد اوسانی را وارد بازی کند و به او جز گلی که در دقیقه 71 زد موفق شد روند بازی را تغییر بدهد. بعد از این دقیقه حملات نساجی خطرناک شد هرچند که استقلال هم روی ضد حمله ها چند بار دروازه نساجی را تهدید کرد اما در نهایت موفق به گلزنی نشد تا استقلال با ارائه بازی برتر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

شرح گل‌ها:

1-0 (استقلال): اشتباه غلامعلی تبار باعث شد علی قربانی توپ را بدست بیاورد و پاس او به فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک باعث شد او دروازه نساجی را در دقیقه 28 باز کند.

2-0 (استقلال): سانتر میلاد زکی پور در نهایت با ضربه زیر طاقی علی قربانی وارد دروازه نساجی شد تا خیال استقلال از کسب پیروزی در دقیقه 59 راحت شود.

2-1 (نساجی): پاس عمقی فوق العاده از وسط زمین اوسانی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک بغل پا دروازه استقلال را باز کرد.

حواشی بازی :

سرمربی تیم فوتبال نساجی به تصمیمات داوری در دیدار مقابل استقلال به شدت اعتراض کرد و پس از اخراج حاضر به ترک زمین نشد.

به گزارش وبسایت نود ، تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی قائمشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در صحنه‌ای از بازی عتراض شدیدی به داور مسابقه داشت که موعود بنیادی‌فر او را به خاطر این اعتراض‌ها از کنار زمین اخراج کرد، اما پاشازاده حاضر به ترک نیمکت تیم نساجی نشد و گفت که بیرون نمی‌رود.

موعود بنیادی‌فر در مواجه با این اقدام پاشازاده توپ را برداشت و بازی را متوقف کرد که در نهایت سرمربی تیم نساجی با وساطت مسئولان و ناظر بازی و همچنین سعید فتاحی از کنار زمین به روی سکوها رفت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.