ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

استقلال تهران باز هم ناکام ماند

استقلال تهران باز هم ناکام مانددر نخستین بازی از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران باز هم از کسب پیروزی بازماند و با تساوی ۱-۱ مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد.

استقلال برای خروج از بحران و حاشیه‌های فراوانی که گریبان این باشگاه پرطرفدار را گرفته، نیاز مبرمی به پیروزی داشت اما نتوانست گل برتری‌اش را حفظ کند.

روزبه چشمی در یازدهمین دقیقه استقلال را پیش انداخت. ضعف ذوب آهن در سمت راست خط دفاعی، بارها بیت سعید را در موقعیت نفوذ و خطر آفرینی قرار داد. گل استقلال هم از همین نقطه پایه‌گذاری شد.

تا دقیقه ۳۵ سمت چپ استقلال، نفوذهای فراوانی را تدارک دید اما نتوانست بر گل‌های زده‌اش بیافزاید.

در ادامه بازی، ذوب آهن نیز از لاک دفاعی بیرون آمد و صاحب چند موقعیت جدی شد. تا اینکه نژادمهدی در دقیقه ۷۸ بازی را به تساوی کشاند.

در استادیوم آزادی ۲۲ هزار نفر گردهم آمده بودند که اغلب آنها در شعارهایشان بعد از گل ذوب آهن، خواستار جدایی مدیرعامل و سرمربی استقلال بودند.

در ترکیب استقلال سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادووانی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور چپاروف (امید ابراهیمی) جابر انصاری (مهدی قائدی) و حسن بیت سعید (علی قربانی) بازی کردند.

برای ذوب آهن رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر،محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات (ایمان موسوی) احسان پهلوان (ربیع عطایا) و مرتضی تبریزی
به میدان رفتند.

ذوب آهن با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی، چند موقعیت را توسط حسینی از دست داد. این تیم یک بار هم روی برخورد چشمی با شریفات در محوطه جریمعه، معتقد به پنالتی بود اما داور چنین اعتقادی نداشت.

با این نتیجه، استقلال فقط با دو گل زده از هفت بازی، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال خوزستان و گسترش تبریز در جایگاه چهاردهم است. ضعیف‌ترین شروع فصل در تاریخ ۷۲ ساله باشگاه استقلال.

در دقیقه ۴۶ بازی مک درموت مربی استقلال از زمین اخراج شد. لحظه‌ای که تمرکز نیمکت استقلال به هم ریخخت و ذوب آهن در نیمه دوم، جریان بازی را به سود خود رقم زد.

رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال و تیم ملی به عنوان کارشناس در برنامه زنده صداوسیما حضور داشت. او در پایان بازی اعلام کرد که اگر جای علیرضا منصوریان بود، استعفای خود را اعلام می‌کرد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.