ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جدیدترین لباس نایکی ویژه زنان مسلمان به بازار آمد

جدیدترین لباس نایکی ویژه زنان مسلمان به بازار آمدشرکت نایکی اولین لباس‌های ورزشی مخصوص زنان مسلمان را وارد بازار کرد. پیش از این، این شرکت اعلام کرده بود که لباس‌های مخصوص زنان با حجاب را طراحی می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از The sun، کمپانی نایکی لباس‌های ورزشی پرو حجاب که مخصوص زنان ورزشکار مسلمان است وارد بازار کرد. پوشش‌های سر نایکی به قیمت ۲۵ پوند به فروش می‌رسند.

پوشش‌های سر نایکی به رنگ مشکی ساده هستند و قسمت عقب آنها بلند است و باعث می‌شود که پوشش بر روی سر باقی بماند. در سال ۲۰۱۵ آمنا الحداد، کشتی‌گیر اماراتی اعلام کرد که لباس‌های محدودی برای پوشیدن دارد زیرا او با حجاب بود.
معرفی کامل شرکت آمریکایی نایکی (Nike) + تاریخچه و ثروت
از آن سال به بعد شرکت نایکی به فکر تولید لباس‌های حجاب برای ورزشکاران زن مسلمان افتاد. الحداد اعلام کرده بود که مجبور است هر شب لباس خود را برای مسابقه روز بعد بشوید. ابتهاج محمد، دیگر ورزشکار زن مسلمان با حجاب اهل آمریکا نیز اعلام کرده بود که گاهی با انتخاب لباس مشکل دارد. ضمنا گاهی اوقات پوشش سر او باعث می‌شود که صدای داوران را نشنود. از پوشش‌های سر نایکی، هوا به راحتی عبور می‌کند.

نایکی با شعار "ورزش برای همه " لباس‌های حجاب را تولید کرده است.جدیدترین لباس نایکی ویژه زنان مسلمان به بازار آمدجدیدترین لباس نایکی ویژه زنان مسلمان به بازار آمدجدیدترین لباس نایکی ویژه زنان مسلمان به بازار آمد
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.