ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کیا کادنزا 2017 ایمن ترین سدان در بزرگراه ها!

کیا کادنزا 2017 ایمن ترین سدان در بزرگراه ها!خودروی کیا کادنزا 2017 در بخش ایمنی در بزرگراه ها ، جایزه ی Safety Pick + را از موسسه IIHS دریافت کرد.
مدل 2017 با تغییراتی که داشته است، توانست نمرات خوبی را در تمامی تست های تصادف کسب کند. این خودرو تست دشوار Overlap را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. در این تست خودرو با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت واژگون می شود و یا به درختی برخورد می کند.
این خودرو همچنین در بخش تکنولوژی های جلوگیری کننده از تصادفات نمره ی عالی را دریافت کرده است. این خودرو به همراه سیستم هشدار دهنده ی برخورد از جلو، به ترمز های اضطراری متعددی مجهز است که از برخورد خودرو در سرعت های بین 20 تا 40 کیلومتر بر ساعت جلوگیری می کند. این تجهیزات در تمامی نسخه های Technology و Limited به صورت پایه وجود دارند.
تبلیغ کیا کادنزا 2017 + مشخصات فنی، قیمت و تصاویر
تنها نقطه ضعف این خودرو در بخش ایمنی، چراغ های اصلی آن است. در تست های انجام شده، نمره ی " صرفا قابل قبول " را دریافت کرده است. بر اساس اعلام سازمان IIHS ، چراغ های LED این خودرو در تمامی شرایط دید خوب تا مناسبی را برای رانندگان فراهم می کنند . برای دستیابی به جایزه ی Safety Pick + ، خودروها می بایستی حداقل در بخش چراغ های اصلی نمره ی " قابل قبول " را دریافت کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.