ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تست تصادف سانگ یانگ تیوولی مدل 2016

تست تصادف سانگ یانگ تیوولی مدل 2016نتیجه تست موسسه NCAP اروپا از سانگ یانگ تیوولی مدل 2016 / 2017 به همراه ویدیو تست تصادف تیوولی را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :
مشخصات فنی و تصاویر سانگ یانگ تیوولی + قیمت و شرایط فروش
یورو اِن‌سی‌اِی‌پی (Euro NCAP) که مخفف عبارت (European New Car Assessment Programme) به معنی (برنامه ارزیابی خودروهای جدیدی اروپایی) می‌باشد، برنامه ارزیابی عملکرد ایمنی خودروهایی می‌باشد که در قاره اروپا تولید و یا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برنامه از سال ۱۹۹۷ کار خود را در بروکسل بلژیک و با پشتیبانی آزمایشگاه تحقیقات ترابری که زیر نظر وزارت ترابری بریتانیا انجام فعالیت می‌کرد، آغاز کرد. این برنامه را اغلب کشورهای اتحادیه اروپا پشتیبانی می‌کنند و نتایج بررسی‌های آن مورد تأیید بوده است.
تجربه رانندگی با شاسی بلند سانگ یانگ تیوولی 2016
در تست سال 2016 میلادی، سانگ یانگ تیوولی موفق به دریافت سه ستاره از 5 ستاره موجود شد.
ایمنی برای سرنشینان بزرگسال : 74% امن است که نمره ای متوسط می باشد.
ایمنی برای سرنشین خردسال : 62% امن است که نمره ای متوسط می باشد.
ایمنی برای عابر پیاده : 55% امن است.
در بخش تکنولوژی های ایمنی سانگ یانگ تیوولی نمره ضعیف 25% را دریافت کرد.
دانلود ویدیو
تست تصادف سانگ یانگ تیوولی مدل 2017
در تست های انجام شده، تیوولی ضربات ناشی از تصادف را به خوبی جذب کرده و تغییر شکلی در ساختار کابین آن دیده نمی شود. در برخورد قسمتی از جلوی خودرو با مانع نرم (Frontal Offset Deformable Barrier) که با سرعت ۶۴ کیلومتر در ساعت انجام می گیرد، حفاظت از همه سرنشینان راضی کننده بوده و نقصی جدی در این بخش مشاهده نمی شود.

در برخورد کامل از جلو با مانع سخت (Frontal Full Width) که با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت انجام می پذیرد، محافظت از راننده به جز در بخش قفسه سینه بسیار خوب است؛ البته میزان حفاظت ار سینه راننده کافی ارزیابی شده است.

در این تست آدمک موجود بر روی صندلی عقب بیش از حد به سمت جلو حرکت کرده و از ناحیه سر دچار آسیب شده که البته سنگ یانگ قول داده بر روی این مساله تحقیق کند.

حفاظت ضعیف از سرنشین عقب باعت شده تیوولی امتیاز زیادی را در تست تصادف از جلو با مانع سخت از دست بدهد.

در برخورد از کنار با مانع متحرکی که ۵۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد، تیوولی به بهترین شکل ممکن از قسمت های اصلی بدن محافظت کرده و بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

حتی در تست برخورد از کنار با ستون محکم که خودرو را در شرایط بسیار دشواری قرار می دهد، تیوولی توانسته در مجموع به خوبی از عهده حفاظت از سرنشینان برآید.

در تست واخوردگی گردن که در واقع برخورد یک خودرو از عقب را شبیه سازی می کند، صندلی های جلویی تیوولی محافظت خوبی از گردن آدمک ها داشتند؛ اما صندلی های عقب عملکردی نزدیک به کمترین حد قابل قبول از خود نشان دادند.

ترمز اضطراری خودکار یکی از تفاوت های بین نسخه استاندارد و نسخه مجهز به آپشن های ایمنی است. عملکرد این سیستم – که در سرعت های پایین و رانندگی در شهر بیشتر کاربرد دارد – در تیوولی بی نقص بوده و توانسته بیشترین امتیاز ممکن را کسب کند.

تیوولی با وجود محافظت بسیار خوب از سرنشینان بزرگسال، در حفاظت از سرنشینان خردسال عملکرد چندان قابل قبولی ندارد. در اکثر تست ها، تیوولی در محافظت از کودکان ضعیف ظاهر شده و امتیازهای زیادی را از دست داده است.

در بخش حفاظت از سر عابر پیاده در برخوردهای احتمالی، کاپوت تیوولی عمدتا عملکرد خوبی داشته و به جز ناحیه ستون های کناری بقیه قسمت ها انعطاف خوبی در برابر ضربه دارند. سپر هم در تست برخورد با پا امتیاز خوب را کسب کرده است.

اما دماغه خودرو در برخورد با لگن واکنش های متفاوتی از خود نشان داده و در برخی ناحیه ها امتیاز خوب و در برخی نواحی دیگر امتیاز ضعیف را دریافت کرده است.سیستم ترمز اضطراری خودکار نیز در تشخیص عابرین و اقدام به موقع عملکرد قابل قبولی داشته است.

سنگ یانگ تیوولی در نسخه های استاندارد و فول به ترتیب ۳ و ۴ ستاره ایمنی کسب کرده است. شاید در ابتدا این امتیازها چندان چشمگیر نباشند، اما با توجه به سخت گیری های یورو انکپ و مقایسه امتیازهای تیوولی با نتایج تست های اخیر این موسسه می توان گفت که شاسی بلند کوچک کره ای عملکردی قابل قبول داشته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.