ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ایران، اتوبوس به سوریه صادر می کند

ایران، اتوبوس به سوریه صادر می کندشرکت خودرو ساز ایرانی توانست با شرکت در مناقصه بین المللی برنده صادرات 600 دستگاه اتوبوس به سوریه شود. به گزارش ایلنا اکنون شرکت شهاب خودرو نسبت به عرضه و نمایش اتوبوس گاز سوز با استاندارد آلایندگی یورو 6 با موتور بنز ودر صد بالایی از تولید داخلی و بومی سازی اقدام و این محصول در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایش گذاشته شده است و در این خصوص تفاهمنامه ای نیز فی مابین شرکت شهاب خودرو و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بابت جایگزینی 4000 دستگاه اتوبوس سی ان جی و جایگزینی با اتوبوس های دیزل منعقد شده است.

شرکت شهاب خودرو توانسته قدم فراتر گذاشته و نسبت به معرفی اتوبوس تمام برقی شهری ابرخازنی با تکنولوژی روز دنیا اقدام و تاًثیر با اهمیتی در رفع آلودگی هوا بجای گذاشته و با انتخاب شریک تجاری، نسبت به تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی اقدام نماید. همچنین شرکت شهاب خودرو توانست در مناقصه 600دستگاه اتوبوس صادراتی به کشور سوریه در رقابت با شرکت های متعدد برنده شده و هم اکنون تمهیدات و اقدامات لازم در تامین و ارسال اتوبوس های مذکور به کشور سوریه در دست اقدام می باشد.

شرکت شهاب خودرو در حضور پرنگ و مطلوب با تنوع محصولات قابل عرضه در پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور یافته و نسبت به معرفی اتوبوس 12 متری شهری دیزل با موتور بنز و استاندارد آلایندگی Euro5+EEU اقدام و تولید انبوه آن در برنامه تولید این شرکت هدف گذاری شده است.

در این راستا، شهاب خودرو توانسته قدم را فراتر گذاشته و اتوبوس تمام برقی شهری ابرخازنی با تکنولوژی روز دنیا را با مشارکت شرکت سام سبز خودرو ایرانیان ، نمایندگی انحصاری شرکت بل کامون ماش از کشور بلاروس معرفی کند که تاًثیر با اهمیتی در توسعه پایدار صنعت اتوبوس سازی برقی در ایران با حفظ محیط زیست و رفع آلودگی هوا بجای خواهد گذاشت . این شرکت با انتخاب شریک تجاری از کشور بلاروس ، به زودی نسبت به تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی ابر خازنی اقدام خواهد نمود که هم اکنون تمهیدات لازم اندیشیده و تشریفات اولیه و اقدامات ساختاری ، انجام پذیرفته است .

شهاب خودرو همچنین در رقابت با شرکت های متعدد توانست در مناقصه 600 دستگاه اتوبوس صادراتی به کشور سوریه برنده شود و هم اکنون تمهیدات و اقدامات لازم در تامین و ارسال اتوبوس های مذکور به سوریه در دست اقدام است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.