ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصولات جدید هیتاچی وارد بازار ایران شد / از بیل های مکانیکی جدید تا لودر

محصولات جدید هیتاچی وارد بازار ایران شد / از بیل های مکانیکی جدید تا لودربا سرمایه گذاری آرین سرمایه، بیل های مکانیکی و لودرهای هیتاچی به بازار ایران بازگشتند.

با حضور نمايندگان ارشد شركت هيتاچي ژاپن مركز خدمات پس از فروش خودروهای تجاری گروه آرین سرمایه (آرین ماشین) رسما افتتاح شد.
محصولات جدید هیتاچی وارد بازار ایران شد / از بیل های مکانیکی جدید تا لودر
احمد نیك مهر مدیرعامل آرین ماشین راهبرد در این مراسم گفت: هیتاچی در حال حاضر محصولات گسترده ای همچون لودر، جرثقیل و بیل مکانیکی را تولید می کند که این ماشین آلات در معادن بزرگ جهان در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این شركت توانسته پرفروش‌ترین بیل جهان را معرفی و عرضه کند که این اتفاق نشان از اعتماد جهانی به محصولات هیتاچی است.
محصولات جدید هیتاچی وارد بازار ایران شد / از بیل های مکانیکی جدید تا لودر
نیك مهر تصریح کرد:با فروش سالیانه ٧ میلیارد دلار، این برند رتبه سوم فروش جهان را از آن خود كرده است البته در ایران جایگاه اصلی خود را پیدا نكرده و به همین دلیل از سال ٢٠١٦ میلادی فعالیت بر روی این برند در ایران برعهده آرین موتور گذاشته شده است.

وی برنامه ریزی گروه آرین برای عرضه برند هیتاچی را بسیار دقیق ارزیابی کرد و افزود: بازگشت اعتماد به مشتریان، معرفی بیش از پیش هیتاچی در بازار و تامین قطعات اصلی در ایران جز اولویت های آرین ماشین است.

مدیرعامل آرین ماشین راهبرد خاطرنشان كرد: در حال حاضر افراد برای خرید خودرو و ماشین آلات اولویت اول خود را بر محصولات چینی و كره ای قرار داده اند و آرین موتور بر آن است تا در زمینه خودروهای تجاری اولویت با برندهای ژاپنی به ویژه هیتاچی قرار بگیرد.

در ادامه این مراسم مدیر کل خدمات پس از فروش هیتاچی نیز با بیان اینکه که هیتاچی هر مولفه مورد نیاز بازار ایران را برای آرین ماشین فراهم خواهد كرد افزود: در سه سال آینده فضای فعلی انبار این مجموعه جوابگوی نیازها است اما در آینده فضای انبار رشد خواهد كرد.

پویان محقق مدیر خدمات پس از فروش آرین ماشین و آرین دیزل بیان كرد: سعی شده تا محل مركز خدمات پس از فروش در نزدیكترین مكان به مشتری انتخاب شود و از سوی دیگر شركت در مجموعه آرین ماشین به دنبال ارائه خدمات مهندسی است.

وی با بیان اینكه در حال حاضر ٤٠٠ مشتری شناسایی شده هیتاچی وجود دارند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر قطعات محصولات گذشته هیتاچی در آرین ماشین موجود نیست اما سفارش گذاری این قطعات صورت گرفته و تامین رضایت مشتریان سابق هیتاچی جزء اولویت های اصلی شركت است.
محصولات جدید هیتاچی وارد بازار ایران شد / از بیل های مکانیکی جدید تا لودر
همچنین احمد نيك مهر مديرعامل شركت آرين ماشين در نشست خبري مراسم افتتاحيه خدمات پس از فروش هيتاچي اظهار كرد: هيتاچي جزء برندهاي پرفروش جهان است و اختلاف قيمت مناسبي با ديگر رقبا دارد.

وی افزود: به دليل تغيير ذائقه مشتريان و علاقه آن ها به محصولات چين و كره بايد تلاش مناسبي با رقبا صورت گيرد و در اين زمينه شركت هيتاچي همراه است.


نيك مهر در رابطه با بسته هاي مالي و فاينانس خارجي براي شركت هاي معدني، گفت: اصولا شركت هاي ژاپني در بسته هاي مالي قوي عمل مي كنند و كليه محصولات با خدمات فاينانس ارائه خواهد شد.

در اين نشست پويان محقق مدير خدمات پس از فروش آرين ديزل گفت: ارائه خدمات براي تمام دستگاه هاي هيتاچي انجام خواهد شد و قصد بر آن است تا ارائه خدمات مثبتي به مشتريان قديمي صورت گيرد.

وی با بيان اينكه ارائه خدمات پس از فروش براي ماشين هاي سنگين با حمل و نقل به محل خودرو صورت مي گيرد، گفت: با توجه به مذاكرات صورت گرفته بين شركت آرين ماشين و هيتاچي بالاترين سطح خدمات و گارانتي که 1 سال بدون در نظر گرفتن کارکرد است در نظر گرفته شده است.
محصولات جدید هیتاچی وارد بازار ایران شد / از بیل های مکانیکی جدید تا لودر
همچنين محسن مجيدي مدير فروش آرين ماشين، با بيان اينكه محصولات سفارشي هيتاچي ٥ تا٦ ماه بعد از سفارش تحويل داده خواهد شد،گفت: در فاز اول فعاليت بيل هاي ٢ تا٨٧ تن از سوي شركت عرضه خواهد شد.

او بيان كرد: هيتاچي در حال حاضر رقباي سرسخت كره اي و ماشين آلات دست دوم را به خود مي بيند اما قيمت گذاري مناسبي در اين زمينه صورت گرفته است.

مجيدي خاطرنشان كرد: سال گذشته در بازار ١١٠٠ دستگاه بيل نو عرضه شده كه به نظر مي رسد سهم آرين ماشين در سال اول ١٥ درصد بازار را از آن خود کند.
محصولات جدید هیتاچی وارد بازار ایران شد / از بیل های مکانیکی جدید تا لودر
منبع : عصرایران، جوان خودرو، اسب بخار
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.