ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک شرکت معروف ایتالیایی همکاری‌هایش را با ایران متوقف کرد

یک شرکت معروف ایتالیایی همکاری‌هایش را با ایران متوقف کردشرکت فولاد دانیلی ایتالیا که در جریان توافق‌ اتمی موسوم به برجام با ایران قراردادی ۱.۸ میلیارد دلاری امضا کرده بود،‌ اعلام کرد به دلیل تهدید بازگشت تحریم‌های آمریکا، تمامی فعالیت‌های خود با ایران را متوقف کرده است.

آلساندرو ترویلین، مدیرعامل این شرکت گفت:‌ «با خروج آمریکا از توافق اتمی، به دلیل تهدید تحریم‌های ثانوی،‌ دیگر بانک‌ها حاضر به تامین بودجه برای پروژه‌های ایران نیستند.»

شرکت فناوری استخراج اوتوتک فنلاند هم اعلام کرد بازگشت تحریم‌های آمریکا روند انجام پروژه‌های ایران را کند می‌کند، ولی هنوز زود است که اعلام کنند پروژه را ترک خواهند کرد یا نه.

تصمیم اخیر ایالات متحده به خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌های ایران، شرایط را برای ادامه فعالیت شرکت‌های اروپایی در ایران پیچیده کرده و برخی از شرکت‌های عمده اروپایی اعلام کرده‌اند که در سایه برقراری دوباره تحریم‌های آمریکا، توقف فعالیت‌های خود در ایران را بررسی می‌کنند.

کمیسیون اروپا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت اعلام کرد روند احیای «مقررات انسداد» را برای محافظت از منافع شرکت‌های اروپایی در ایران در مقابل تحریم‌های ایالات متحده آغاز کرده است.

بیانیه کمیسیون اروپا در زمینه انتقال پول به بانک مرکزی ایران یادآور شده که «این رویکرد می‌تواند در صورت برقراری تحریم‌های آمریکا که می‌تواند شرکت‌های اروپایی فعال در مبادلات نفتی با ایران را هدف قرار دهد، به دولت ایران برای دریافت درآمد مرتبط با نفت، کمک می‌کند».
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.