ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

حواشی مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی

حواشی مراسم تشییع ناصر ملک مطیعیمراسم تشییع ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران صبح امروز یکشنبه از مقابل خانه سینما برگزار شد.حواشی مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی
در این مراسم صدای بهروز وثوقی، ستاره دیگر سینمای ایران و همکار قدیمی ناصر ملک‌مطیعی پخش شد که می‌گفت ناراحت است که بعد از چهل سال که صدایش در ایران شنیده می‌شود، باید با غم و اندوه از دست دادن "یک برادر" با مردم صحبت کند.
حواشی مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی
آقای وثوقی در این پیام تلفنی گفت که ناصر ملک مطیعی که مانند خودش با ممنوعیت و محدودیت روبرو بود، "سی سال بر پرده سینما محبوب دل مردم بود و چهل سال هم خارج از پرده سینما محبوب مردم ماند."

سخنان بهروز وثوقی که با ابراز احساسات حاضران روبرو شد، با این جمله پایان یافت که "ناصر و فردین ستون‌های سینمای ایران خواهند ماند".
حواشی مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی
حضور پلیس و نیروهای امنیتی در این مراسم پررنگ بوده و در حاشیه آن درگیری‌هایی هم رخ داده است. بنا بر گزارش‌ها پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک‌آور استفاده کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم گفته است که که گروهی از تشییع‌کنندگان "شروع به حاشیه‌پردازی و شعار دادن کردند که با حضور ماموران متفرق شدند".
زندگینامه (بیوگرافی) ناصر ملک‌مطیعی، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایران
منبع : / تصویر : MEHR
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.