ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پاسخ جالب ترامپ به رابرت دنیرو : زیادی مشت به سرش خورده و مَنگ شده!

پاسخ جالب ترامپ به رابرت دنیرو : زیادی مشت به سرش خورده و مَنگ شده!دونالد ترامپ با انتشار چند توییت به توهین رکیک رابرت دنیرو پاسخ داد. ترامپ این هنرپیشه مشهور هالیوود را "فردی با ضریب هوشی بسیار پایین" توصیف کرده که به اعتقاد او به دلیل ضربات زیادی به سرش "منگ" شده است.

رییس‌جمهور آمریکا در راه بازگشت از سنگاپور و از توی هواپیما به توهین رابرت دنیرو واکنش نشان داد.

ترامپ بعد از چند توییت ستایش‌گرانه در مورد دیدار تاریخی‌اش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، به سراغ رابرت دنیرو رفته و نوشت: «رابرت دنیرو، آدمی با ضریب هوشی بسیار پایین، مشت‌های زیادی از مشت‌زن‌های واقعی در فیلم‌ها به سرش خورده است. دیشب فیلمش را دیدم و حقیقتا معتقدم او "منگ‘ شده.»

ترامپ در توییتی دیگر نوشت: «حدس می‌زنم تشخیص نمی‌دهد که اقتصاد در بهترین وضعیت است با نرخ بالای بدون سابقه اشتغال و اینکه خیلی از کمپانی‌ها به سمت کشورمان سرازیر شده‌اند. از خواب بیدار شو مشنگ!»

رابرت دنیرو اخیرا در مراسم اهدای جایزه معتبر "تونی" که به برگزیدگان تئاتر آمریکا اهدا می‌شود، وقتی برای معرفی اجرای بروس اسپرینگستین خواننده به روی صحنه آمد، گفت: «اول از همه می‌خواهم بگویم، لعنت (ترجمه آزاد لغت انگلیسی ***f) به ترامپ.»

این گفته دنیرو با تشویق ایستاده و طولانی مدت حاضران در تالار موسیقی رادیو سیتی شهر نیویورک روبرو شد.

دنیرو یکی از هنرپیشگان خوش‌سابقه و طراز اول هالیوود به شمار می‌رود. یکی از بازی‌های به یادماندنی او در فیلم "گاو خشمگین" به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (محصول ۱۹۸۰) است که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و دنیرو در آن نقش یک مشت‌زن میان وزن آمریکایی را ایفا می‌کند.

رابرت دنیرو برای هر چه بهتر بازی کردن این نقش چندین جلسه مشت‌زنی یاد گرفت و حدود ۲۷ کیلو وزن اضافه کرد. ایفای نقش هنرمندانه در "گاو خشمگین" جایزه اسکار بهترین هنرپیشه مرد نقش اصلی را برای او به همراه داشت.

دنیرو یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ به شمار می‌رود. او در جریان رقابت‌های انتخاباتی میان ترامپ و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در یک ویدیوی تبلیغاتی با حمله به ترامپ گفته بود: «دلم می‌خواهد با مشت توی صورتش بکوبم.»
ایفای نقش هنرمندانه در گاو خشمگین جایزه اسکار بهترین هنرپیشه مرد نقش اصلی را برای دنیرو به همراه داشت
گاو خشمگین
ایفای نقش هنرمندانه در "گاو خشمگین" جایزه اسکار بهترین هنرپیشه مرد نقش اصلی را برای دنیرو به همراه داشت
در این ویدیو که برای تشویق مردم به رأی دادن در انتخابات درست شده بود، دنیرو گفته بود ترامپ "آشغال، سگ، خوک و یک انسان فریبکار است."

رابرت دنیرو یک روز پس از توهین به ترامپ در مراسم جایزه تونی، در مراسمی در شهر تورنتو از کانادایی‌ها نیز عذرخواهی کرده و گفت: «می‌خواهم به دلیل رفتار احمقانه رییس‌جمهورم معذرت بخواهم. این فضاحت است. من از جاستین ترودو [نخست‌وزیر کانادا] و دیگران در نشست جی‌۷ عذر می‌خواهم. واقعا منزجرکننده است.»

دنیرو در این سخنان به رفتار ترامپ اشاره کرده بود که پس از بازگشت از کانادا در حالی‌که در هواپیما در راه سنگاپور بود، امضایش را از بیانیه پایانی نشست که رهبران جی‌۷ امضا کرده بودند، پس گرفت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.