ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حمایت مالی و معنوی جرج کلونی و همسرش، از یک راهپیمایی بزرگ

حمایت مالی و معنوی جرج کلونی و همسرش، از یک راهپیمایی بزرگجرج کلونی، ستاره هالیوود، به همراه همسرش اَمَل روز سه شنبه اعلام کردند که ۵۰۰ هزار دلار به جنبش «راهپیمایی برای زندگی‌مان» اهدا می‌کنند.

گروهی از نوجوانان که از تیراندازی اخیر در دبیرستان استونمن داگلاس در ایالت فلوریدا جان به در برده‌اند بناست روز ۲۴ مارس در واشنگتن دی سی راهپیمایی کنند.

جرج کلونی در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر کرده است چنین آورده:«من و همسرم بسیار تحت تأثیر شجاعت و صراحت این نوجوانان قرار گرفتیم. خانواده ما روز ۲۴ مارس در کنار آنها حضور خواهد داشت و به خاطر دو فرزند خردسال‌مان ۵۰۰ هزار دلار /33,500,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به این جنبش کمک می کنیم چراکه زندگی فرزندان ما به این امر وابسته است.»

خانواده کلونی که یک دختر و پسر دوقلوی هشت ماهه دارند، پیش از این نیز از چنین پیشگامی‌هایی استقبال کرده بودند. برای نمونه آنها در ماه اوت، پس از وقایع خشونت بار شهر شارلوت ویل، برای پیشگیری از نفرت‌پراکنی یک میلیون دلار به یک مرکز خیریه کمک کرده بودند.

از میان دیگر نامدارانی که از این جنبش پشتیبانی کرده‌اند می‌توان از استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور و اپرا وینفری، مجری سرشناس تلویزیون در آمریکا نام برد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.