ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

داستین هافمن، بازیگر سرشناس هالیوود به تجاوز جنسی متهم شد

داستین هافمن، بازیگر سرشناس هالیوود به تجاوز جنسی متهم شدکاترین روستر (Kathryn Rossetter)، همبازی داستین هافمن، بازیگر سرشناس هالیوود در فیلم "مرگ دستفروش"، او را به سوء استفاده جنسی متهم کرد. او در یادداشتی نوشت که درهنگام کار روی نمایش "مرگ دستفروش" در سال ۱۹۸۴ "آزار جنسی وحشتناک و ویران‌کننده‌ای" را تجربه کرده است.
زندگینامه (بیوگرافی) داستین هافمن (Dustin Lee Hoffman)
ادعای خانم روستر یک ماه پس از آن مطرح شده که آنا گراهام هانتر، نویسنده گفته بود زمانی که ۱۷ ساله بوده و به عنوان یک کارآموز در سال ۱۹۸۵ با داستین هافمن کار می‌کرده، آقای هافمن او را "دستمالی کرده و کلمات نامناسبی درباره داشتن رابطه جنسی" با او برزبان آورده است. داستین هافمن، بازیگر سرشناس برنده اسکار هم به آزار جنسی متهم شد
داستین هافمن
داستین هافمن درباره ادعای کاترین روستر اظهار نظری نکرده است.
همزمان، یک نشریه با افراد متعددی که در جریان اجرای نمایش "مرگ دستفروش" بوده اند صحبت کرده که ادعاهای خانم روستر را مورد تردید قرار داده و گفته اند که شاهد این رفتارها نبوده‌اند که بتوانند شهادت دهند.

این تازه ترین مورد از موج اتهام‌ها علیه ستارگان و مدیران هالیوود است که به دنبال رسوایی هاروی واینستین، تهیه کننده مشهور هالیوود به راه افتاده.

"به خانه رفتم و گریستم"

ادعای خانم روستر به عنوان یادداشت مهمان، در نشریه "هالیوود ریپرتر" منتشر شد، همان نشریه‌ای که یادداشت آنا گراهام هانتر را هم در تاریخ اول نوامبر امسال منتشر کرده بود.

کاترین روستر می‌گوید که این مساله مربوط به دوران تولید نمایش مرگ دستفروش بوده است.

او ادعا می‌کند که داستین هافمن مدام او را دستمالی می‌کرده و هنگام عکس انداختن دستش را روی پستان او می‌گذاشته است.

او می‌گوید که داستین هافمن حتی یک بار او را در مقابل عوامل صحنه برهنه کرده است: "ناگهان دست انداخت و زیرپیراهن من را بالا روی سرم کشید. در حالیکه صورتم پوشیده شده بود، پستان‌ها و بدن برهنه‌ام را در معرض دید عوامل صحنه قرار داد."

روستر اضافه کرد: "هر شب وقتی به خانه میرفتم می‌گریستم. از کارم کناره گیری کردم و افسرده شدم."

خانم روستر می‌گوید: "قصد داشتم که به انجمن بازیگران شکایت کنم. اما بعضی از حرفه‌ای‌های تئاتر به من هشدار دادند که اگر این کار را بکنم ممکن است شغلم را از دست بدهم، چون او یک ستاره قدرتمند است و ممکن است این کار مانع پیشرفت شغلی من شود."

نشریه "هالیوود ریپورتر" می‌گوید که وکلای آقای هافمن با سایر کسانی که در این نمایش کار میکردند از جمله برادر زن داستین هافمن تماس گرفته اند ولی آنها گفته اند که شاهد این اعمال نبوده اند و ادعای خانم روستر را مورد تردید قرار داده اند.

تام کلی، مدیر صحنه این نمایش می گوید: "به نظر می‌رسد این حرف‌ها حقیقت ندارد."

داستین هافمن به تازگی در یک برنامه ویژه به مناسبت بیستمین سال تولید فیلم "سگ را بجنبان"، از خود در برابر اتهامات جنسی دفاع کرد و از مجری برنامه پرسید: "آیا تو این چیزهایی که درباره من می‌خوانی را باور می‌کنی؟"

او دراین برنامه بار دیگر مدعی شد که اصلا نمی‌داند که گراهام هانتر چه کسی است.

این در حالی است که آقای هافمن قبلا در یک بیانیه در واکنش به اتهامات خانم هانتر گفته بود: "من به زن‌ها خیلی احترام را می‌گذارم و احساس خیلی بدی دارم اگر کاری کرده باشم که او را در شرایط بدی قرار داده باشد. متاسفم."

وی افزوده بود: "متاسفم. این منعکس کننده شخصیت من نیست."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.