ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تهیه کننده هالیوود (هاروی واینستین) به ستاره سریال آمریکایی هم تجاوز جنسی کرد

تهیه کننده هالیوود (هاروی واینستین) به ستاره سریال آمریکایی هم تجاوز جنسی کردآنابلا شورا (Annabella Sciorra)، بازیگر آمریکایی ایتالیایی و ستاره سریال آمریکایی "خانواده سوپرانو"، هاروی واینستین تهیه کننده هالیوود را تجاوز متهم کرد.

او به روزنامه نیویورکر گفت که هاروی واینستین در سال ۱۹۹۲ به زور وارد آپارتمان او شده و به او تجاوز کرده است.
آنابلا شورا
آنابلا شورا همچنین مدعی شده که واینستین او را تا سال‌ها بعد هم مورد آزار جنسی قرار می‌داده است.

در همین مطلب از داریل هانا، بازیگر آمریکایی "بیل را بکش" هم نقل شده که ادعا کرده آقای واینستین او را هم آزار جنسی داده است.

سخنگوی آقای واینستین به نقل از او بار دیگر گفته که هیچ کدام از این موارد، رابطه جنسی بدون رضایت طرفین نبوده است.

بیش از ۵۰ زن تا کنون هاروی واینستین را به ارتکاب موارد گسترده‌ای از تجاوز تا اذیت و آزار جنسی متهم کرده‌اند.

چند روز پیش، ناتاشا مالته، هنرپیشه و مدل نروژی اعلام کرد که هاروی واینستین پس از مراسم جوایز بفتا در سال ۲۰۰۸ به او در هتلی در لندن تجاوز کرده است.

به زور وارد اتاقم شد!

خانم شورا به خبرنگار نیویورکر گفت این حادثه زمان فیلمبرداری فیلم "شبی که ما هرگز ملاقات نکردیم" اتفاق افتاد که تهیه کننده‌اش واینستین بود.

او گفت که زمانی که آماده رفتن به رختخواب می‌شد، واینستین به زور وارد آپارتمان او در نیویورک شد: "پیش از آن واینستین مانع رفتن او به یک برنامه شام دسته جمعی شده بود."

خانم شورا مدعی شده است که هاروی واینستین در را هل داده، به زور وارد شده و در حالی‌که به درخواست او برای ترک خانه اعتنایی نکرده، او را به رختخواب انداخته و به او تجاوز کرده است.

او می‌گوید: "مثل اغلب این زن‌های دیگر، من از اتفاقی که افتاده بود بسیار شرمسار بودم. جنگیده بودم. از خودم می‌پرسیدم چرا در را باز کردم؟ حس تهوع‌آوری داشتم."

آنابلا شورا می‌گوید که این حادثه را به پلیس گزارش نداده اما مشخص بوده که این مساله بر پیشرفت شغلی او تاثیر گذاشته و تا سال ۱۹۹۵ نتوانسته در هیچ فیلمی بازی کند.

"مدام این جواب منفی را از دیگران می‌گرفتم که "ما شنیدیم که کار کردن با تو سخت بوده است. یا چیزهای دیگر ". اما فکر می‌کنم این کار، باندبازی اطرافیان هاروی بود."

آنابلا شورا می‌گوید که واینستین تا سال‌ها همچنان او را دنبال می‌کرده، از جمله هنگام جشنواره سینمایی در کن فرانسه در سال ۱۹۹۷، در حالی‌که فقط لباس زیر به تن داشت، پشت در اتاق او آمده بود.تهیه کننده هالیوود (هاروی واینستین) به ستاره سریال آمریکایی هم تجاوز جنسی کرد
داریل هانا (Daryl Hannah)، بازیگر سری فیلم‌های "بیل را بکش" به کارگردانی کوئنتین تارانتینو هم اتهاماتی را علیه واینستین مطرح کرده است. هاروی واینستین تهیه کننده این فیلم‌ها بوده است.

او مدعی شده که واینستین هنگام تبلیغ فیلم "بیل را بکش" به زور به اتاق هتل او وارد شده و این کار را ادامه داده است.

خانم هانا می‌گوید که در یکی از موارد واینستاین او را "دستمالی کرده" و یک بار هم از او خواسته که برهنه شود.

پیشتر کوئنتین تارانتینو، کارگردان سرشناس هالیوود گفته که سال‌ها از ماجراهای آزار جنسی نسبت داده شده به هاروی واینستین خبر داشته و از اینکه در گذشته مانع این اتفاق‌ها نشده ابراز تاسف کرده است.

از یک ماه پیش و به دنبال طرح اتهامات علیه هاروی واینستین، او از ریاست شرکتی که خودش تاسیس کرده بود، برکنار شد و آکادمی اسکار هم او را اخراج کرده است.

او بخشی از این اتهامات را پذیرفته اما اتهام تجاوز را رد کرده و گفته است که هرگز رابطه جنسی بدون رضایت با کسی نداشته است.

به دنبال رسوایی اخیر، هاروی واینستین در یک "برنامه درمانی توانبخشی جنسی" شرکت کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.