ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کاهش قیمت 206 و ساندرو در بازار + هجوم گسترده خریداران خودرو به سایت ایران خودرو

کاهش قیمت 206 و ساندرو در بازار + هجوم گسترده خریداران خودرو به سایت ایران خودروامروز هم در بازار خرید و فروش خودرو روند کاهش قیمت‌ها ادامه دارد به‌نحوی که مشتریان خودرو دست از خرید برداشته‌اند تا قیمت‌ها معقول شود. البته خودروسازان در طرح فروش برخی از محصولات خود که اختلاف قیمت بالایی نسبت به بازار دارند محدودیت‌های خرید و فروش را تا یک سال در نظر گرفته‌اند تا بازار دلالی خرید و فروش خودرو تا حدودی مدیریت شود.

در حال حاضر پژو206 تیپ 2 با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 38 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 صندوقدار با کاهش یک میلیون و 700 هزار تومانی با قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان و پژو 207 اتوماتیک با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 70 میلیون و 50 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

همچنین ساندرو هم با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 73 میلیون تومان و استپ‌وی با کاهش 2 میلیون تومانی با قیمت 83 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
ایران خودرو هم چند روز پیش اعلام کرد، مرحله دوم فروش ویژه عید سعید فطر مقرر بود از ساعت 10 صبح یکشنبه 27 خردادماه آغاز شود، ولی به دلیل مراجعه گسترده متقاضیان عملکرد سایت اینترنتی فروش با کندی مواجه شده و امکان نام نویسی برای تعدادی از مشتریان مقدور نشده است.

برهمین اساس ایران خودرو تأکید کرد برنامه های فروش این خودروساز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، لذا ضمن عذر خواهی بابت کندی سیستم ثبت نامها به دلیل تقاضای فراوان، از مشتریان محترم شرکت تقاضا می شود با اتخاذ صبر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بدیهی است بابت فروش محصولات هیچ نگرانی وجود ندارد و به منظور پاسخگویی به حجم تقاضای بازار برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تأمین به موقع و افزایش ظرفیت تولید صورت پذیرفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.