ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت خودروها در ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

قیمت خودروها در  ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ شرایط قیمت گذاری خودرو در بازار به گونه ای شده که هر کس با توجه به معیارهای خود هر لحظه قیمت های جدید و قابل تأملی را به مشتریان اعلام می کند.

بازار امروز خرید و فروش خودرو همانند روز گذشته شاهد افزایش قابل توجه قیمت ها است. شرایط قیمتگذاری محصولات در بازار به گونه ای شده که هر کس با توجه به معیارهای خود هر لحظه قیمت های جدید و قابل تأملی را به مشتریان اعلام می کنند.

بهم ریختگی بازار قیمت خودرو در حالی هر روز افزایش پیدا می کند که واحدهای نظارتی در این رابطه سکوت کرده و خبری از مدیریت بازار نیست.

امروز استپ وی رنگ مشکی به دلیل عرضه محدود در بازار با افزایش ۸ میلیون تومانی با قیمت ۸۹ میلیون تومان، سمند ال ایکس با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با قیمت ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.بهم ریختگی بازار قیمت خودرو / قیمت ها لحظه ای و سلیقه ای تعیین می شود
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.