ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی و آلبوم عکس شاسی بلند بورگوارد BX7 + قیمت روز، امکانات و معایب

مشخصات فنی و آلبوم عکس شاسی بلند بورگوارد BX7 + قیمت روز، امکانات و معایببورگوارد BX7 یک SUV لوکس به‌حساب می‌آید که به‌عنوان اولین محصول این شرکت آلمانی پس از بازیابی قدرتش در نمایشگاه بین‌المللی خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. این شاسی‌بلند آلمانی موفق شده تا در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه طراحی Red Dot Design شود. طراحی داخلی این خودرو مجهز به فناوری‌های کاربرپسند و منحصربه‌فرد است که ارائه‌کننده تجربه تعاملی کاربر همراه باظرافت و زیبایی می‌باشد. طراحی بیرونی آن نیز با الهام گرفتن از اتومبیل اصیل ایزابلا به سرانجام رسیده‌است. بورگوارد BX7 در دو مدل ساده و TS عرضه‌شده‌است. مدل TS دارای یکسری ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌باشد که شامل فضای کابین مجلل‌تر، جلوپنجره‌ای متفاوت با الگوهای مشبک الماس مانند که شبیه به آرم این کمپانی طراحی‌شده، چرخ‌های بزرگ‌تر، ریل‌های روی سقف و به‌طورکلی ظاهری اسپرت تر می‌باشد که در دو نوع تک و دو دیفرانسیل و در مدل‌های پنج، شش یا هفت سرنشینه عرضه می‌شود. بورگوارد BX7 در تمام مدل‌ها از پیشرانهٔ ۴ سیلندر خطی ۲ لیتر توربوشارژ بهره می‌برد که توانایی تولید ۲۲۴ اسب بخار را در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۳۰۰ نیوتن متر را در ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه دارد. این خودرو از جعبه‌دندهٔ هفت سرعته دو کلاچه ساخت شرکت بورگ‌وارنر بهره می‌برد که قدرت تولیدشده را در مدل فول به هر چهارچرخ انتقال می‌دهد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

مدل کانسپت بورگوارد BXi7 با پیشرانهٔ تمام برقی نیز در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ معرفی‌شد که می‌تواند ۲۷۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. بنا بر ادعای شرکت سازنده، این خودرو با یک‌بار شارژ کامل حدوداً می‌تواند ۵۰۰ کیلومتر را طی کند و به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. به بیان بورگوارد این خودرو قابلیت این را دارد که تنها با ۳۰ دقیقه اتصال به درگاه شارژ سریع تا ۸۰ درصد شارژ آن افزایش یابد و از شتاب ۰ تا ۱۰۰ معادل ۶٫۵ ثانیه برخوردار است. این خودرو ازنظر ظاهری تفاوت‌هایی با مدل BX7 دارد که شامل جلوپنجره‌ای متفاوت با الگوهای مشبک الماس مانند که شبیه به آرم این کمپانی طراحی‌شده و استفاده از رده‌های رنگی آبی در بسیاری از قسمت‌ها است که شامل بخش‌هایی مانند جلوپنجره، چراغ‌های جلو، آینه‌ها، رینگ‌ها، صندلی‌ها، داشبورد و… می‌باشد.

بورگوارد BX7 توسط شرکت کیان موتور وارنا نمایندگی رسمی بورگوارد در ایران، به بازار کشور وارد می‌شود علاوه بر این، کیان موتور قصد دارد تا در آینده خط مونتاژ این خودرو را نیز در ایران راه بیندازد.

مشخصات، معایب و مزایای بورگوارد BX7

بورگوارد BX7 مدل 2017 #1
compare مقایسه بورگوارد BX7 با دیگر محصولات

مشخصات بورگوارد BX7

سال طراحی خودرو : 2.0 TGDI
کلاس خودرو : 2016
حجم موتور : 165kW/5500rpmسی سی
موقعیت موتور : 300Nm/1500-5000rpm
گیربکس : 16
سیلندر : 6 سرعته - اتوماتيک
طول : -ميلي‌متر
عرض : -ميلي‌متر
حداکثر قدرت : طول(mm) 4715mm عرض(mm) 1911mm ارتفاع(mm) 1690mm
حداکثر گشتاور : 2760mm
حداکثر سرعت : 60
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
آلبوم عکس
BORGWARD BX7 :
نمای درون کابین شاسی بلند بورگوارد BX7 مدل 2017 #14
بورگوارد BX7 مدل 2017 #13
نمای درون کابین بورگوارد BX7 مدل 2017 #12
نمای درون کابین بورگوارد BX7 مدل 2017 #11
بورگوارد BX7 مدل 2017 #10
بورگوارد BX7 مدل 2017 #9
ادامه
مشخصات فنی و آلبوم عکس شاسی بلند بورگوارد BX7 + قیمت روز، امکانات و معایب
تاریخچه

این روزها شاید برند بورگوارد به گوش شما نا آشنا باشد اما لازم بدانید این برند یکی از کهنه کارترین خودروسازان آلمان می باشد که در سال 1929 توسط کارل اف.دبلیو بورگوارد در شهر برمن پایه نهاده شد. پیش از جنگ جهانی دوم این برند یکی از معروفترین محصولات آلمانی شناخته می شد اما شروع این جنگ و همکاری این کارخانه با نازی آلمان سر آغاز خاموشی بورگوارد بود چرا که در طی جنگ جهانی دوم بسیاری از تاسیسات و امکانات این برند توسط متفقین بمباران و در نهایت نابود شد . بعد از اتمام جنگ مسئولین این برند بدلیل همکاری با نازی آلمان مورد اتهام قرار گرفته و عملا بورگوارد از صحنه خودروسازی حذف گردید.

در سال 2008 کریستین بورگوارد پسر ارشد بناینگذار این برند به همکاری کارل هاینز این آتش زیر خاکستر را روشن نمود. البته در این بین نباید از سرمایه گذاری عظیم فوتون چین چشم پوشی کرد چرا که بنا بر اسنادی بیشتر سهام بورگوارد در اختیار این شرکت چینی می باشد. این همکاری چینی آلمانی در سال 2015 نتیجه داد و در نهایت در سال 2015 و بعد 54 سال اولین محصول این شرکت با نام BX7 به صورت رسمی به بازار عرضه گردید. بورگوراد BX7 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت بصورت رسمی به نمایش عموم گذاشته شد و در 2016 فروش آن عملا آغاز شد. این شرکت تصمیم دارد تا سال 2018 BX7 را راهی بازار اروپا نماید.

شرکت کیان موتور وارنا بعنوان وارد کننده محصولات بورگوارد شعار «آلمانی لوکس، قدرتمند و باوقار» را برای این خودرو برگزیده است.
BX7
BX7
BX7
BX7

ایمنی


از آنجا که زمان زیادی از حضور محصولات این برند نگذشته است و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است محصولات بورگوارد در سال 2018 وارد مرز های اروپا گردد ،BX7 هنوز در تست های بین الملی تصادف شرکت نکرده است. اما طبق ادعای سازنده این خودرو با توجه به استفاده از فولاد مستحکم و فوق مستحکم در بدنه و شاسی و همچنین با کمک امکانات ایمنی نظیر شش کیسه هوا ،سیستم کنترل پایداری ،سنسور نقاط کور ،رادار ،سیستم جلوگیری از تصادفات ،کروز کنترل هوشمند ،سیستم دید در شب یا همان نایت ویژن و غیره می تواند براحتی 5 ستاره ایمنی را دریافت کند.

امکانات رفاهی


بورگوراد BX7 با توجه به شعار "لوکس دست یافتی " به امکانات رفاهی فراوانی شامل دوربین 360 درجه، سیستم نایت ویژن، سیستم اتو هلد (EPB)، سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، هدآپ دیسپلی، رادار نقطه کور و خطی، سقف شیشه‌ای پانورامیک، دوربین دید عقب، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های برقی راننده و سرنشین جلو با حافظه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه ناحیه‌ای، سیستم هوشمند ورود بدون کلید با دکمه استارت، آینه‌های داخلی الکتروکرومیک هوشمند، چراغ‌های اتوماتیک تطبیقی از جنس زنون در جلو (AUTOLIGHT)، آینه‌های جانبی تاشوی برقی با حافظه، فرمان چندکاره، صفحه نمایش لمسی به سایز 12.3 اینچ، سیستم صوتی با 9 عدد بلندگو و درگاه USB/AUX و حساس به فرامین صوتی راننده، سیستم ارتباطی 4G/WiFi،SOS، سیستم نویگیشن، سیستم نایت ویژن، سیستم روشنایی در روز (DAYLIGHT)، برف‌پاک‌کن‌های عقب با سنسور باران، سنسور جلو و عقب، رینگ‌های آلومینیمی 18 اینچی و… مجهز شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.