ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بزرگترین مجموعه کتابهای علوم غریبه بروی اینترنت قرار گرفت

بزرگترین مجموعه کتابهای علوم غریبه بروی اینترنت قرار گرفتیکی از بزرگترین مجموعه کتابهای علوم غریبه در جهان روی اینترنت قرار می‌گیرد. کتابخانه «ریتمن» در هلند مجموعه کتابهای علوم خفیه خود را به عنوان بخشی از «پروژه گشایش هرمسی» به شکل دیجیتال در اختیار عموم می‌گذارد.

این کتابهای کهن با متونی رمزآمیز و چشمگیر، قدمتی بین ۱ تا ۶ سده دارند و به زبانهای فرانسوی، آلمانی، لاتین و انگلیسی نگاشته شده‌اند.

دَن براون، نویسنده معروف آمریکایی و صاحب آثاری چون «رمز داوینچی» و «فرشتگان و شیاطین» به اهدای کمکی ۳۰۰ هزار دلاری /20,100,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در سال گذشته به انجام این پروژه یاری فراوانی کرد.بزرگترین مجموعه کتابهای علوم غریبه بروی اینترنت قرار گرفت
تا کنون ۱۶۱۷ جلد از این آثار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است و گرچه هنوز سیمای وبسایت این مجموعه چندان کاربرپسند نیست مسئولان این کتابخانه می‌گویند پیوسته برای بهبود آن تلاش می‌کنند.

این کتابها عموما آثاری باطن‌گرایانه با درونمایه عرفانی، دینی و فلسفی هستند و که مضمون آئینهای هرمسی و گنوسی را در خود دارند. در میان این مجموعه یک جلد قرآن متعلق به اواخر سده هفدهم میلادی نیز موجود است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.