ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همه

معرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهجزیرهٔ کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند.

تم پارک آبی اوشن به مساحت ۵٬۶ هکتار در جزیره کیش، توسط شرکت سرمایه گذاری ساختمانی عظام بنا شده است.

این پارک آبی، اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز ایران است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است. این پارک در ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ افتتاح شده است و دارای ۱۳ راید، ۴ استخر شنا و یک اسپا، بعلاوه دو رستوران, چهار نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید است. تمینگ تم پارک آبی اوشن تحت نظارت احمد جعفری نژاد صورت گرفته است که از مشاهیر NFFC دیزنی است.

بازی‌های تم پارک آبی اوشن کیش از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است و بخشی از آن نیز از کشور بلژیک خریداری شده است.

این پارک ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار و 300 نفر را داراست و البته مهترین ویژگی آن این است که پارک در منطقه پرواز ممنوع واقع شده، و هیچ سازه بلندمرتبه‌ای نیز در مجاورت آن وجود ندارد لذا امکان دید هوایی در این منطقه نیز وجود نخواهد داشت و بانوان هم می توانند به راحتی می توانند هم از تمام قسمت های آن استفاده کنند و هم حمام آفتاب بگبرند.شاخصه ای که برای گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه نیز بسیار مهم است و کمک بزرگی به جذب گردشگر خارجی خواهد کرد.

* قیمت پکیج ورودی برای بزرگسال 135 هزار تومان و برای خردسالان 95 هزار تومان می باشد.

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی عظام در کارنامه خود هتل سرای عامری‌ها - بزرگترین خانه هتل سنتی ایران و هزار و یک شهر - بزرگترین مقصد گردشگری مدرن ایران را یدک می کشد.

داستان پارک
داستان تم پارک آبی اوشن بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که به جزیره ای حمله می کنند. دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان، برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می کنند و آن را تصرف می کنند. سه برادر به نام پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می گیرند با دزدان دریایی مبارزه کنند و قلعه خورشید را باز پس بگیرند..معرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همه
این مجموعه 17 راید پارک( راه آبی) دارد که به سه دسته راید های آرام، تند و هولناک تقسیم میشود.

راید های آرام (سرگرم کننده و مفرح)

این رایدها و استخرها برای ایجاد محیطی آرام و مفرح در کنار رایدهای پرهیجان طرحی شده اند:

استخر موج
راشین ریور(رودخانه ای 550 متری حول مجموعه)
استخر دینگو (جکوزی پلکانی)
سرسره برکو(مخصوص کودکان)
چالاب (راید محبوب کودکان)
استخر آبان
جکوزی رابو
استخر آبتین نوجوانان
معرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همه
راید های تند (ترکیبی از شیب! سرعت! ارتفاع!)

موجاب
رالی راید
آناکوندا
دینگل
گرداب
دریاچه سونامی
مارپیچ
معرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همهمعرفی تم پارک آبی اوشن، جزیره کیش جالب ترین مکان تفریحی برای همه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.