ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اهانت نژاد پرستانه به یک بازیکن ایرانی تبار، در آمریکا جنجال آفرید!

اهانت نژاد پرستانه به یک بازیکن ایرانی تبار، در آمریکا جنجال آفرید!یولی گوری، از بازیکنان سرشناس بیس‌بال در آمریکا به علت آنچه "اهانت نژادپرستانه" به یو درویش، بازیکن ژاپنی-ایرانی تیم رقیب ارزیابی شده، به مدت پنج هفته از میدان مسابقه بیرون گذاشته می‌شود.

یولی گوری که در تیم هوستون آستروز (تگزاس) بازی می‌کند در جریان مسابقه برابر تیم بیس‌بال داجرز لس‌آنجلس (کالیفرنیا) با کشیدن پوست گوشه چشمانش به یو درویش، بازیکن ژاپنی-ایرانی این تیم اشاره کرده بود و آن طور که گزارش شده با این حرکت به نژاد آسیایی یو درویش اهانت کرده است.

اگر چه در پایان این مسابقه که به برتری تیم داجرز لس‌آنجلس انجامید، یولی گوری پیش از رفتن به رختکن اظهار کرد که قصد اهانت به هیچ کسی را نداشته و عذرخواهی کرد اما راب مانفرد، رئیس سازمان لیگ بیس‌بال آمریکا روز شنبه (۲۸ اکتبر - ششم آبان) ضمن محکوم کردن این رفتار از محرومیت یولی گوری خبر داد و گفت این بازیکن برای پنج مسابقه محروم شده است.

با وجود این، سازمان لیگ بیس‌بال اعلام کرده محرومیت یولی گوری در دو ماه باقی مانده سال جاری اعمال نخواهد شد و با ورود مسابقات به سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

مسابقه دو تیم هیوستون آستروز و داجرز لس‌آنجلس، سومین رویارویی این دو در جریان لیگ قهرمانی بیس بال بود و چهارمین مسابقه دو تیم هم امشب برگزار می‌شود.

یو درویش، بازیکن ۳۱ ساله تیم داجرز لس‌آنجلس که در ژاپن یکی از محبوب‌ترین بازیکنان بیس‌بال است، او از تیم اوزاکا این کشور به لیگ آمریکا آمده است.
زندگینامه (بیوگرافی) یو درویش (Yu Darvish)
یو درویش که عضو تیم ملی ژاپن در المپیک سال ۲۰۰۸ هم بود از پدری ایرانی، فرزاد درویش، و مادری ژاپنی، ایوکو، در سال ۱۹۸۶ در اوزاکا ژاپن متولد شده است.

یو درویش در واکنش به این رفتار یوری گوری که کوبایی الاصل است گفته: "هیچ کس بی‌نقص نیست. این شامل من و تو هم می‌شود. آنچه امروز از او سر زد، درست نبود اما من معتقدم ما باید بروی جنبه آموزشی این موضوع بیشتر تمرکز کنیم تا فقط روی محکوم و متهم کردن تاکید کنیم. اگر ما بتوانیم چیز سودمندی از دل این قضیه بیاموزیم، آن وقت آنچه به دست آورده‌ایم بی‌نهایت ارزشمند خواهد بود. اجازه دهید مثبت به قضیه نگاه کنیم و به جای خشم به آینده نگاه کنیم و بگذریم. من بروی عشق و مهربانی همگی شما حساب می‌کنم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.