لیست پرفروش ترین گوشی ایران

تصاویر متفاوت ناسا از جهان پیرامون ما در سال 2015

تصاویر متفاوت ناسا از جهان پیرامون ما در سال 2015ناسا هر ساله تصاویر متفاوتی که از سوی ماهواره ها یا کاوشگرهای فضایی به زمین ارسال شده اند را منتشر می کند تا تعجب مخاطبان را بر انگیزد. ناسا تصاویر زیبا و متفاوتی از فضا منتشر کرده که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند، این تصاویر از مکان و ماهواره های مختلفی به ثبت رسیده اند. ناسا هر ساله تصاویر متفاوتی که از سوی ماهواره ها یا کاوشگرهای فضایی به زمین ارسال شده اند را منتشر می کند تا تعجب مخاطبان را بر انگیزد.

ایسلند از فضا
ایسلند دارای ارتفاعات شیب دار و دریاچه های عمیق و آتشفشان هایی است که گدازه های بسیاری را به اطراف پراکنده می کنند.تصاویر متفاوت ناسا از جهان پیرامون ما در سال 2015

فضاپیمای «Earth Observing System» ناسا به نام Terra این تصویر را در آوریل ۲۰۱۵ به ثبت رسانده است.

تصویر برداری اشعه ایکس از ابرنواختر
ابرنواختر، ستاره در حال انفجاری است که مقادیر عظیمی از نور، گاز و تشعشع را از خود ساطع می کند.
این مواد که در فاصله چندین سال نوری از زمین قرار دارند را می توان از طریق تلکسوپ های قدرتمند مشاهده کرد.

تصاویر متفاوت ناسا از جهان پیرامون ما در سال 2015

بقایای رادیو اکتیوی ابرنواختری که در تصویر مشاهده می شود، توسط تلسکوپ «Chandra Observatory» و در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی گرفته شده است.

تولد یک ستاره
در آسمان وقایع عجیبی رخ می دهند از تولد یا فروپاشی یک ستاره. تمامی ستاره ها در ابتدا ستاره جوانی با نام «YSO» بوده اند.

تصاویر متفاوت ناسا از جهان پیرامون ما در سال 2015

تصویری که مشاهده می شود توسط تلسکوپ «NASA/ESA» در مارچ ۲۰۱۵ گرفته شده و مراحل اولیه زندگی ستاره «V۱۳۳۱ Cyg» را نشان می دهد.

تنوع کهکشانی
کهکشان ها نیز مانند زندگی ستاره ها جالب توجه هستند. کهکشان ها ستاره هایی با عمرهای میلیون ساله و ابرهایی با گازهای عظیم و... را در خود جای داده اند اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنیم در کهکشان ها، خوشه های درخشانی از نور مشاهده خواهند شد.

تصاویر متفاوت ناسا از جهان پیرامون ما در سال 2015

این تصویر توسط هابل گرفته شده تا «NGC ۷۷۱۵» را تبدیل به تصویر متفاوتی کند. نوری که در تصویر مشاهده می شود بیش از صد میلیون سال عمر دارد.

خودکار
ارزانترین یخچال بازار
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران

*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.