ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کشف یک شیء تاریخی با قدمت ۳ هزار ساله در خاش!

کشف یک شیء تاریخی با قدمت ۳ هزار ساله در خاش!مأموران پلیس سیستان و بلوچستان در هنگام بازدید از مخفیگاهی در شهرستان خاش ، یک شیء تاریخی با قدمت ۳هزار سال کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک مورد دادخواست قضائی مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش قرار گرفت.کشف یک شیء تاریخی با قدمت ۳ هزار ساله در خاش!
به گفته سردار قنبری، کارآگاهان پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی و انجام یکسری تحقیقات و با اشراف اطلاعاتی توانستند ۵ سارق را در این زمینه شناسایی کنند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، علاوه بر کشف خودرو سرقتی موفق به کشف شیء تاریخی با قدمت ۳ هزار ساله نیز شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش ریالی این شیء تاریخی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد و تصریح کرد: «ایران از جمله کشورهایی است که دارای تاریخی بسیار کهن و تمدنی ریشه دار است و از این رو آنچه از گذشته ‌های دور برای ایرانیان به جا مانده در مقایسه با سایر کشورها قابل مقایسه نیست.»
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.