ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دعوای حقوقی وکلای آنجلینا جولی با مجله آمریکایی ونیتی فر

دعوای حقوقی وکلای آنجلینا جولی با مجله آمریکایی ونیتی فرمجله آمریکایی "ونیتی فر/ Vanity Fair" از نسخه چاپ شده گفت‌وگوی خود با آنجلینا جولی، بازیگر و فیلمساز آمریکایی، دفاع کرده است.

به گفته وکلای خانم جولی، مجله ونیتی فر بخش‌هایی از گفت‌وگوی آنجلینا جولی را غلط گزارش کرده است. در این بخش‌ها، او درباره شیوه انتخاب بازیگرهای کودک در فیلم‌ تازه‌اش حرف می‌زند.

آنجلینا جولی در مصاحبه خود توضیح داده بود که کارگردان‌های فیلم برای انتخاب بازیگرها از یک بازی استفاده کردند که در بخشی از آن، مبلغی پول به بچه‌ها می‌دادند، و دوباره آن را پس می‌گرفتند.

مجله ونیتی فر اعلام کرد که وکلای خانم جولی خواسته‌اند این بخش از گفت‌وگو از روی سایت نشریه برداشته شود. آنان همچنین خواسته‌اند که مجله از آنجلینا جولی معذرت‌خواهی کند.

اما مدیران این نشریه از محتوای گفت‌وگوی چاپ شده و نقل قول‌های آن دفاع کرده و گفته‌اند که پس از گوش دادن به نوارهای صوتی مصاحبه، بر این باور هستند که مرتکب خطایی نشده‌اند.

علاوه بر این، مجله ونیتی فر بخشی از مصاحبه را به طور کامل منتشر کرده است. در این بخش از گفت‌وگو، آنجلینا جولی می‌‎گوید که خود او در جلسه‌های انتخاب بازیگرها حضور نداشته اما اعضای گروه مسئول انتخاب بازیگرها به بچه‌ها می‌گفتند "که دوربین آماده فیلمبرداری می‌شود و ما می‌خواهیم با شما بازی کنیم."

به گفته آنجلینا جولی، "طرز بازی برای شخصیت فیلم این بود که "مقداری پول روی میز قرار می‌دهی. فکر کن می‌توانستی با آن چه چیزی را که می‌خواهی بخری. " بعضی وقت‌ها پول بود، بعضی وقت‌ها شیرینی. بعد آن را برمی‌داشتند، و واکنش‌ها بچه‌ها را در نظر می‌گرفتند."

پس از انتشار این گفت‌وگو، بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی آنجلینا جولی را به سوء استفاده از بچه‌ها و آزار روحی آن‌ها متهم کردند.

آنجلینا جولی در پاسخ گفته "هر کاری از دست‌مان بر می‌آمد انجام داده‌ایم تا از امنیت، رفاه و سلامتی بچه‌ها مطمئن باشیم" و افزوده است "این ادعا که پول واقعی از بچه‌ها گرفته شده، دروغ و ناراحت‌کننده است."

او در ادامه گفته است: "آنچه که روی می‌داد، صحنه‌سازی یک ماجرای برگرفته از فیلمنامه و واکنش فی‌البداهه بچه‌ها درباره آن بود اما این نشریه به شکلی آن را بازگویی کرده که گویی یک ماجرای واقعی را توصیف می‌کند."

فیلم "اول پدرم را کشتند" نخستین تجربه آنجلینا جولی به عنوان کارگردان است و برای شرکت توزیع رسانه‌ای نتفلیکس ساخته شده است.

داستان فیلم "اول پدرم را کشتند" برگرفته شده از داستان واقعی قتل عام خمرهای سرخ در کامبوج است. داستان که از دیدگاه یک بچه بازگو می‌شود، ماجراهای یکی از نجات‌یافته‌ها را بازگو می‌کند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.