ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دوستی جنیفر لارنس با آرنوفسکی 48 ساله خبرساز شد

دوستی جنیفر لارنس با آرنوفسکی 48 ساله خبرساز شدجنیفر لارنس، بازیگر برنده جایزه اسکار از دوستی اش با «درن آرنوفسکی» کارگردان و فعال محیط زیست پرده برداشت.

این دو سال گذشته در فیلم «مادر» با یکدیگر همکاری کردند که آخر تابستان امسال روی پرده سینما می آید.دوستی جنیفر لارنس با آرنوفسکی 48 ساله خبرساز شد
او می گوید آرنوفسکی جزو معدود مردهایی است که هرگز او را نسبت به رابطه گیج نمی کند. لارنس می گوید تنها چیزی که بر سر آن با آرنوفسکی توافق ندارد، علاقه بیش از حد خودش به مجموعه تلویزیونی‌های رئالیتی است.

لارنس در چهار عکس مختلف در «ووگ» دیده می شود که یکی از آنها نقاشی رنگ روغنی از چهره او، اثر «جان کیورین» هنرمند آمریکایی ساکن نیویورک است.

آرنوفسکی، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است. لارنس می گوید کمتر کسی را دیده که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده باشد و در مکالمه اول به این مسأله اشاره نکرده باشد اما آرنوفسکی فروتن است.

فیلم «مرثیه برای یک رویا» از آرنوفسکی در سال ۲۰۰۰ نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش زن شد. در سال ۲۰۰۸ نیز فیلم «کشتی گیر» او جایزه شیر طلایی شصت و پنجمین جشنواره فیلم ونیز را کسب کرد. آرنوفسکی سال ۲۰۱۳ نیز با فیلم «قوی سیاه» با بازی ناتالی پورتمن خوش درخشید.

لارنس، بیست و شش ساله است و آرنوفسکی چهل و هشت سال دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.