ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

اظهار نظر درباره نازنین زاغری، وزیر امور خارجه بریتانیا را در آستانه برکناری قرار داد!

اظهار نظر درباره نازنین زاغری، وزیر امور خارجه بریتانیا را در آستانه برکناری قرار داد!فشارها برای برکناری بوریس جانسون از وزارت امور خارجه بریتانیا افزایش یافته و رهبر حزب اصلی مخالف دولت خواهان برکناری او شده است.

اظهارت دو هفته پیش او در کمیسیون روابط خارجی پارلمان بریتانیا درباره نازنین زاغری-رتکلیف، شهروند ایرانی-بریتانیایی که در ایران زندانی است، در چند روز گذشته در صدر اخبار بریتانیا و همچنین مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده است.
زندگینامه (بیوگرافی) بوریس جانسون (Boris Johnson)
آقای جانسون در آن جلسه اشاره کرده بود که خانم زاغری وقتی "در حال آموزش روزنامه‌نگاران" در ایران بوده دستگیر شده است، این برخلاف گفته‌های همسر خانم زاغری-رتکلیف و همچنین کارفرمای او بنیاد رویترز تامسون است که می‌گویند که خانم زاغری برای تعطیلات و دیدار با خانواده به ایران سفر کرده و دختر خردسالش را هم با خود برده بود.

بنیاد رویترز تامسون از وزیر خارجه بریتانیا خواست که این "اشتباه جدی" را تصحیح کند و وزارت خارجه در پاسخ تاکید کرد که "اظهارات هفته پیش وزیر خارجه مبنای قابل توجیهی برای طرح اتهامات تازه علیه نازنین زاغری راتکلیف فراهم نمی کند."

"وزیر خارجه ضمن انتقاد از تشکیل پرونده علیه خانم زاغری راتکلیف، در پی توضیح این مسئله است که حتی شدیدترین مجموعه ادعاهای ثابت نشده ایران علیه او، بازداشت و رفتاری که با او می شود را توجیه نمی کند."
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.