ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اقدام بی سابقه دادگاهی در سوئد / مرد سوئدی بدلیل سوء استفاده آنلاین به 10 سال حبس محکوم شد

اقدام بی سابقه دادگاهی در سوئد / مرد سوئدی بدلیل سوء استفاده آنلاین به 10 سال حبس محکوم شددادگاهی در سوئد در اقدامی بی سابقه فردی را که با فریب کودکان از طریق اینترنت آنها را وادار به انجام حرکات جنسی با خود یا با دیگران می کرد به ده سال زندان محکوم کرد.

این مرد ۴۱ ساله به تجاوز و سوء استفاده جنسی از ۲۷ کودک بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ شده است. اکثر قربانیان وی کمتر از ۱۵ سال داشته اند و اهل کانادا، بریتانیا و اسکاتلند بوده اند.

در دادگاه مشخص شد که او با تهدید این کودکان یا در بعضی موارد تهدید خانواده هایشان آنها را مجبور می کرد از روابط جنسی خود فیلم بگیرند یا این حرکات را به صورت مستقیم برایش انجام دهند.

اهمیت این دادگاه جدا از محتوای تکان دهنده آن، در این است که برای نخستین بار تعریف دیگری از تجاوز جنسی در دستگاه قضایی مطرح می شود که به دنیای مدرن امروزی و نقش فضای مجازی در آن مربوط است.

دادگاه شهر اوپسالا این مرد سوئدی را در ارتباط با چهار مورد تجاوز گناهکار شناخت. این موارد شامل مجبور کردن کودکان به انجام عمل جنسی با سگ ها یا تجاوز به کودکان جوانتر از خودشان بود.

او همچنین به دلیل داشتن عکس‌های هرزه‌نگارانه جوانان و جمع آوری فیلم‌های آنان گناهکار شناخته شده و باید به قربانیان خسارت بپردازد. متهم ضمن رد اتهام تجاوز، گناهکاری خود در موارد دیگر را پذیرفته است.

مطابق آمار رسمی ثبت شده در سال ۲۰۱۵ موارد تجاوز جنسی در کشور سوئد ۱۷۳۰۰ نفر بوده که بیشترین رقم از این نوع در اتحادیه اروپا است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.